loading...
دانلود بازیهای رئال ، بارسلون با لینک مستقیم
علی معنوی بازدید : 26 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

اشتباه بزرگ داور، یک گل به خودی، اشتباه والدس و ده‌نفره بازی کردن در یک نیمه هم نتوانست مانع پیروزی بارسلونا شود!

 

هنگامی که دقیقه 18 فرارسید همگان انتظار آن را داشتند که بارسا به بردی حیرت‌انگیز و پرگل برسد. بازی پرگل شد، اما از نوعی دیگر!

بارسلونا در همان دقیقه 3 به گل رسید. یوردی آلبا پاس عمقی عالی سسک فابرگاس را گرفت و دروازه دنی آرانسوبیا را گشود.

دقیقه 8 بود که بازی دو بر صفر شد. آندرس اینیستا در شرایطی نامتعادل توپ را به لیونل مسی داد. او هم آن را به کریستین تی‌یو در سمت راست رساند و تی‌یو پس از حرکت تکنیکی زیبا و جا گذاشتن آیوسه توپ را از بین پاهای آرانسوبیا به گل تبدیل کرد.

بازی در دقیقه 18 سه بر صفر شد. لیونل مسی پاس تماشایی پشت پای سسک را گرفت و آن را با شوتی مهارنشدنی به بالای دروازه حریف زد.

اما یکی از اتفاقات مهم در دقیقه 26 افتاد. خاویر ماسچرانو با تکل روی پای پیتزی رفت و او را سرنگون کرد. داور در حالی پنالتی گرفت که تصاویر نشان می‌داد خطا پشت محوطه جریمه انجام شده. پنالتی را پیتزی به گل تبدیل کرد.

دپورتیوو در دقیقه 37 گل دوم را هم زد. الکس برگانتینوس روی دفع بارسا روی یک ضربه کرنر شوتی زد که توپ در دستان ویکتور والدس داشت قرار می‌گرفت اما اشتباه والدس باعث شد توپ به دروازه برود.

 

لالیگا اسپانیا

 

اما لیونل مسی در دقیقه 43 باز هم گل‌زنی کرد. او پاس بیرون پای فابرگاس را گرفت و با شوتی زمینی دروازه حریف را گشود.

دپور نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و پیتزی با ضربه ایستگاهی تماشایی‌اش گل سوم تیمش را در دقیقه 47 زد. والدس دستش را به توپ رساند اما ضربه او به‌حدی دقیق بود که والدس نتوانست مانع گل شدنش شود.

لحظاتی بعد خاویر ماسچرانو از بارسا اخراج شد. داور در حالی خطای او روی ریکی را گرفت که تصاویر آهسته نشان می‌داد بازیکن آرژانتینی توپ را زده و تماس چندانی با حریف نداشته. اما داور کارت زرد دوم را به او داد.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

 

علی معنوی بازدید : 56 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

مردان ژوزه مورینیو فعلا فاصله را با بارسلونا کاستند و با گل‌های ایگواین و رونالدو پیروز شدند.

گل‌های گونسالو ایگواین و کریستیانو رونالدو رئال مادرید را به برد نسبتا آسانی مقابل سلتا ویگو رساند.

رئال نمایش درخشانی نداشت اما توانست به این برد حساس برسد.

مردان ژوزه مورینیو بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 11 به گل رسیدند. ایگواین در سمت چپ توپ را گرفت و تلاش کرد آن را سانتر کند. توپ ناگهان تغییر جهت داد و از بالای سر خاوی واراس، دروازه‌بان سلتا به گل تبدیل شد.

دو تیم در ادامه موقعیت‌هایی هم داشتند. رئال در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم نمایش خوبی نداشت و رونالدو بارها توپ را لو داد. اما رونالدو در دقیقه 67 آن نمایش ضعیف را جبران کرد و از روی نقطه پنالتی گل زد. گوستاوو کابرال با خطا مسعود اوزیل را سرنگون کرد و پنالتی حاصل را رونالدو با خونسردی و اعتماد به نفس به گوشه پایین دروازه زد.

سپس خوسه کایخون به میدان رفت و عملکردی عالی داشت اما نتوانست گلی بزند.

 

لالیگا اسپانیا

 

جهت مشاهده لینک دانلود بازی باید عضو شوید.

علی معنوی بازدید : 36 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نمایشی تماشایی داشتند و هر کدام دو گل زدند. به این ترتیب بازی بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ دو بر دو مساوی به پایان رسید.

این دیدار در هفته هفتم لالیگا برگزار می شد اما بسیاری بر این باور بودند که می تواند روی نبرد قهرمانی در لالیگا اثر فراوانی داشته باشد. رونالدو و مسی گلهای زیبایی زدند و جدی ترین تهدیدها را روی دروازه حریف ایجاد کردند.

در بارسلونا در غیاب کارلوس پویول و جرارد پیکه، آدریانو زوج دفاعی خاویر ماسکرانو شده بود و ژوزه مورینیو هم کریم بنزما و مسعود اوزیل را به گونزالو ایگواین و کاکا ترجیح داده بود.

رئال مادرید در ابتدای بازی با تمایل به مالکیت توپ بازی را در دست گرفت. در دقیقه 19 بود که روی کرنر اوزیل، ضربه سر سرخیو راموس با فاصله ای بسیار اندک به بیرون رفت. ضعف دفاعی بارسلونا همچنان ادامه داشت و رئال در دقیقه 23 به گل رسید. حرکتی زیبا که اوزیل آغازش کرده بود با پاس بنزما به رونالدو و ضربه او که از بین تیر نزدیک تر و ویکتور والدس به درون دروازه رفت به پایان رسید. این ششمین بار پیاپی بود که رونالدو در ال کلاسیکو گل می زد و از این جهت به رکوردی جدید رسید.


لالیگا اسپانیا

 

مادرید تلاش کرد گل دوم را هم بزند. تنها دو دقیقه بعد بود که ضربه بنزما به تیر دروازه برخورد کرد و آنخل دی ماریا در فرصتی عالی توپ را به بیرون زد. 

سپس تیتو ویلانووا دست به تعویضی زود هنگام زد و مارتین مونتویا جوان را به جای دنی آلوز به میدان فرستاد. آلوز نمایش خوبی نداشت و مونتویا بهتر از او در دفاع کار کرد. 

بارسلونا به تدریج بازی همیشگی خود را از سر گرفت. در دقیقه 31 بود که سانتر پدرو در برخورد به چند نفر، و در نهایت با ضربه سر اشتباه په په مقابل پای لیو مسی قرار گرفت و او که در محوطه جریمه کمین کرده بود توپ را به تور دروازه ایکر کاسیاس رساند. 

بارسا در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و یک بار برخورد آندرس اینیستا و په په در محوطه جریمه که به پنالتی مشکوک بود را داور کرنر گرفت. اما بارسا در دقیقه 61 گل دوم را زد. رئالی ها بارها پشت محوطه جریمه خود خطا کردند و روی یکی از همین خطاها بود که ضربه ایستگاهی لیونل از فاصله 25 متری وارد دروازه کاسیاس شد. مسی این ضربه را فوق العاده زیبا و با مهارت زد و کاسیاس هر کاری کرد نتوانست توپ را دفع کند. مسی اگر گل سوم را هم می زد در کنار آلفردو دی استفانو به عنوان بهترین گلزن ال کلاسیکو قرار می گرفت. 

 

برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب بروید. 

 

 

 

علی معنوی بازدید : 26 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا دو گل دیرهنگام زد تا بازی دو بر صفر باخته را در نهایت سه بر دو ببرد. 

بارسا بازی را مانند همیشه مسلط بر توپ آغاز کرد و موقعیت های خوبی ساخت. سویا که دل به ضد حملات بسته بود در دقیقه 26 به گل رسید. ضربه گری مدل به خاویر ماسکرانو خورد و توپ مقابل پای پیوتر تروخوفسکی افتاد و او هم با ضربه ای دروازه ویکتور والدس را گشود.

بارسا دست به حملات گسترده زد ولی سویا بود که در ابتدای نیمه دوم به گل دوم هم می رسید. پاس سرخیو بوسکتس را مدل گرفت و به آلوارو نگردو سپرد که بین الکساندر سونگ و ماسکرانو بود. او از سونگ گذشت و با ضربه ای دقیق و خونسرد دروازه والدس جلو آمده را گشود. 

بارسا باز هم حمله کرد و یک بار ضربه پدرو را از روی خط برگرداندند. سرانجام در دقیقه 53 بود که چند پاس عالی در نهایت به سسک فابرگاس رسید و او هم از فاصله 20 متری گل زد. 

 

لالیگا اسپانیا

 

بازیکنان سویا بارها در نیمه دوم روی لیونل مسی خطا کردند و روی یکی از همین ضربات بود که مسی آندرس پالوپ را به واکنشی فوق العاده وادار کرد. 

در یک صحنه سرخیو بوسکتس به شکلی خشن در محوطه جریمه حریف روی پای سیسینیو رفت و هر چند داور به او کارت زرد داد، اما رنگ کارت می توانست چیز دیگری باشد. 

سپس دعوای دنباله دار مدل و فابرگاس در دقیقه 72 به ضربه سری منتهی شد که مدل به صورت فابرگاس زد، و داور پس واکنش اغراق آمیز فابرگاس مدل را اخراج کرد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی معنوی بازدید : 38 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (3)

رئال مادرید بازگشت خود در لالیگا را ادامه داد و اینبار پس از دریافت گلی زود هنگام توانست پنج گل به دپورتیوو بزند و از شکست پیروزی بسازد.

ژوزه مورینیو که نگاهی به دیدار وسط هفته با آژاکس هم داشت چهار تغییر در ترکیب نسبت به بازی با رایو وایکانو داده بود.

رافائل واران، یکی از چهار بازیکن جدید ترکیب اجازه داد ریکی از او بگذرد و دروازه ایکر کاسیاس را باز کند و دپور را در دقیقه 15 پیش بیندازد.

اما رئال در دقیقه 23 بازی را به تساوی کشاند. آنخل دی ماریا از مانوئل پابلو گذشت و پابلو او را سرنگون کرد. داور پنالتی گرفت و رونالدو گل تساوی را زد. البته صحنه آهسته نشا می داد که خطا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاده بود.

دپور که در هر شش دیدار اخیر در سانتیاگو برنابئو باخته بود این بار هم به نظر نمی رسید بتواند کار خاصی انجام دهد و پابلو 36 ساله عملکردی فاجعه بار در تیم داشت. 

  

لالیگا اسپانیا

 

 

رئال در دقیقه 38 گل دوم را زد. مسعود اوزیل و لوکا مودریچ که عقب تر از قبل بازی می کرد همکاری کردند و در نهایت توپ با پاسی عالی به دی ماریا رسید که پابلو را جا گذاشته بود. ضربه اول او به تیر برخورد کرد و سپس توپ را وارد دروازه کرد.

سپس رونالدو در دقیقه 44 گل سوم را زد. سانتر سرخیوس راموس را آرانسوبیا ناقص دفع کرد و رونالدو آن را با سر وارد دروازه بدون دروازه بان حریف کرد.

 

برای دانلود کل بازی به ادامه مطلب بروید. 

 

 

 

علی معنوی بازدید : 26 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

آنچه در بازی امشب گذشت باورکردنی نبود. بارسلونا باید با اختلاف فراوانی پیروز می شد و برد آسانی بدست می آورد. اما آنها نه تنها بردی بسیار دیر هنگام بدست آوردند، حتی خطر شکست را هم به شدت حس کردند. تونیو، دروازه بان گرانادا نمایشی فراتر از حیرت انگیز داشت و تا دقیقه 87 بارسا را ناکام گذاشت اما او هم برابر ضربه استثنایی ژاوی نمی توانست کاری بکند.

ژاوی به داد بارسا رسید و در نهایت این تیم توانست پنجمین برد خود را در این فصل لالیگا بدست بیاورد تا به امتیاز 15 برسد.

بارسا بازی را در حالی آغاز کرد که انتظار بردی آسان برایشان می رفت. اما آنها روانی همیشگی را نداشتند و پاس هایشان به گرانادا می رسید که در ضد حملات خطرناک بود، به ویژه با نمایش درخشان فلورو فلورس، بازیکنی که از اودینزه به این تیم پیوسته بود. فلورس یک بار روی اشتباه خاویر ماسکرانو و      آلکس سانگ (زوج خط دفاعی بارسا) توپ را گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

 

لالیگا اسپانیا


بارسا به تدریج بر بازی مسلط شد اما هرگاه که از دست مدافعین حریف رهایی می یافت تونیو در درون دروازه گرانادا سدی فوق العاده مستحکم بود. او یک بار ضربه سر بورخا گومس، مدافع خودی را هم گرفت که داشت وارد دروازه می شد اما با واکنش دیدنی او به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول جدال لفظی طولانی لیونل مسی و داوید ویا (که با هنرنمایی کارگردان اسپانیایی به نمایش کشیده شد) نشان می داد بارسا اوضاع خوبی ندارد.

با بیرون رفتن تیاگو و آمدن ژاوی هرناندس بارسا روند بهتری گرفت اما تونیو همچنان به نمایش قهرمانانه اش ادامه می داد و حتی یک بار هم موقعیتی تک به تک را از لیونل مسی گرفت. کمی بعد سسک فابرگاس موقعیتی طلایی یافت اما ضربه او با واکنش دیدنی تونیو به بیرون رفت.

سپس نوبت به ژاوی رسید که از فاصله ای نزدیک توپ را به گل تبدیل کند اما تونیو با دوندگی فوق العاده ای خود را به توپ رساند و آن را هم گرفت!

 

 

 

 

برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

علی معنوی بازدید : 24 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا رکورد صد درصدی خود را حفظ کرد و ختافه را چهار بر یک در ورزشگاه آلفونسو پرس درهم کوبید. ختافه غول کش که فصل پیش بارسلونا، و این فصل  رئال مادرید را در خانه خود برده بود نتوانست کاری انجام دهد.

غول های کاتان در اوایل بازی سختی کشیدند اما نیمه اول را به سود خود به پایان بردند. لیونل مسی در اواسط نیمه دوم تازه به میدان رفت و الهام بخش پیروزی تیمش شد.

پدرو، سسک فابرگاس و کریستین تیو در خط حمله بارسا قرار گرفته بودند و مسی و ویا نیمکت نشین بودند.

بارسا بازی را خوب شروع نکرد و تیو چندین بار توپ را به آسانی از دست داد تا اینکه در دقیقه 26 بود که به موقعیت جدی رسید. تیاگو آلکانتارا در میانه میدان دو بازیکن حریف را جا گذاشت اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

بارسا در دقیقه 32 به گل رسید. سسک از آلبرتو لوپو گذشت و توپ را به آدریانو پاس داد و او هم از زیر دستان دروازه بان آن را به گل تبدیل کرد.

 

لالیگا اسپانیا

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 51 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (1)

مصائب رئال مادرید ادامه دارد. آنها این بار در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به سویا باختند. 

روخی بلانکوس از اکتبر 2009 مقابل مادرید پیروز نشده بودند اما در این دیدار به برد رسیدند و امید ژوزه مورینیو به این که پیراهن های سبز رنگ رئال برای آنها خوش یمن باشد به جایی نرسید.

بازی با سرعت بسیار بالایی آغاز شد و سویا دست به حمله زد. روی دفع ناقص ایکر کاسیاس نزدیک بود آلوارو نگردو گلزنی کند اما خود کاسیاس توپ را به بیرون زد. کرنر حاصل را ایوان راکیتیچ ارسال کرد و پیوتر تروخوفسکی از سد یارگیری ضعیف آنخل دی ماریا گریخت و از پشت شش قدم با ضربه ای محکم و دقیق توپ را به سقف دروازه مادرید کوبید تا تیمش را در همان دقیقه 2 پیش بیندازد. 

اندکی بعد چیزی نمانده بود رئال ده نفره شود. گونزالو ایگواین ضربه ای ایستگاهی برای تیمش گرفت اما سپس با حرکتی خشن فرناندو ناوارو، مدافع سابق بارسلونا را زد و شانس آورد که اخراج نشد. 

رئال در ادامه نیمه موقعیت هایی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. ژوزه مورینیو در نیمه دوم دی ماریا و مسعود اوزیل ناکارآمد را بیرون آورد و لوکامودریچ و کریم بنزما را جانشین آنها کرد. مودریچ در دقیقه 52 می توانست بازی را مساوی کند اما ضربه تماشایی از راه دور او را آندرس پالوپ دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد.

لالیگا اسپانیا

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

علی معنوی بازدید : 28 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا توانست آمار صد درصدی خود را در این فصل حفظ کند و در نبردی پایاپای مقابل والنسیا به برتری یک بر صفر رسید. آنها اکنون از 3 بازی 9 امتیاز       گرفته اند.

بارسلونا بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و مرتبا در حوالی محوطه جریمه آنها بود. والنسیا هم در ضد حملات خطرناک بود. 

آدریانو در دقیقه 23 تنها گل بازی را زد. تیتو ویلانووا ترجیح داده بود به جای آن که یوردی آلبا را به مصاف تیم سابقش بفرستد از آدریانو پراشتباه در بازی با رئال استفاده کند. و او هم به خوبی پاسخ اعتماد مربی را داد. آدریانو اندکی بیرون از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت پای راست مهار نشدنی اش دروازه دیگو آلوز را گشود.

لالیگا اسپانیا

 

اندکی بعد هم ضربه چیپ سسک فابرگاس با سایش به تیر دروازه به بیرون رفت. 

دو تیم در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتند و یک بار هم ویکتور روییس دروازه ویکتور والدس را با ضربه سر گشود که داور آن را آفساید اعلام کرد. تصاویر آهسته نشان میداد روییس اندکی جلوتر از مدافعان بارسا بوده.

روییس در دقایق پایانی هم روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیتی عالی شد اما توپ خوب روی سر او قرار نگرفت و ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

بارسا به این ترتیب فاصله پنج امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کرد و با دو امتیاز بیشتر از مایورکا، رایو وایکانو و مالاگا در صدر جدول ماند. والنسیا هم هفدهم است.  

 

 

 

علی معنوی بازدید : 29 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید توانست اولین سه امتیاز فصل خود را بدست بیاورد. کریستیانو رونالدو گلهای 149 و 150 خود برای رئال مادرید را زد تا آنها گرانادا را شکست دهند.

رئال مادرید با وجود این برد هرگز نمایشی مانند روزهای اوج خود نداشت و فروغی که از این تیم انتظار می رود را نداشت.

لوکا مودریچ در این بازی برای اولین بار در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و پشت سر کریم بنزما بازی کرد. بنزما به گونزالو هیگواین ترجیح داده شده بود. گرانادا هم با ترکیبی هجومی به میدان رفته بود و بازیکنان تهاجمی بسیاری در ترکیب داشت، هر چند که بیشتر به دفاع مشغول بود.

تیم میزبان کنترل بازی در میانه میدان در اختیار داشت اما نمی توانست به موقعیت خوبی برسد چون دفاع حریف فضایی در اختیارشان قرار نمی داد.

گل اول بازی را رونالدو در دقیقه 26 زد. خوزه کایخون توپ را گرفت و آن را به رونالدو پاس داد. ضربه رونالدو را تونو نتوانست به خوبی بگیرد و توپ از کنار او رد شد و به درون دروازه رفت. 

 

لالیگا اسپانیا


گرانادا در نیمه دوم هم دفاعی سرسخت داشت که این بار هم رونالدو آن را گشود. آنخل دی ماریا، بازیکن تازه وارد رئال پاسخ عمقی زیبایی به رونالدو داد و او هم به زیبایی گل 150 خود را به ثمر رساند.

گرانادا در دقیقه 60 امیدهای خود را کاملا از دست داد. بورخا گومس به دلیل تکل بدی که روی پای رونالدو زد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

مادریدی ها سپس به گل سوم رسیدند. رونالدو لنگ لنگان زمین را ترک کرد و جایش را به گونسالو ایگواین داد که در دقیقه 76 روی پاس خوب بنزما کار گرانادا را تمام کرد.

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

علی معنوی بازدید : 32 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا از ورزشگاه ال سادار با پیروزی دو بر یک گریخت.

اوساسونا در اغلب دقایق دیدار تیم برتر میدان بود و در دقیقه 17 هم به گل رسید. بازی در نیمه دوم به جنجال کشیده شد و تیتو ویلانووا در دقیقه 73 اخراج شد.مسی دو گل زد و بارسلونا مقابل اوساسونا که نمایشی عالی داشت پیروز شد. 

ویلانووا در این بازی به ژاوی و داوید ویا استراحت داده بود و کریستین تیو و آلکسیس سانچس در کنار لیونل مسی در خط حمله بودند. در آن سو هم خبری از مسعود شجاعی روی نیمکت نبود. 

بارسلونا در آفتاب سوزان پامپلونا نمی توانست نمایش همیشگی را داشته باشد. آنها البته یک بار در دقایق ابتدایی با ضربه تیو خطرساز شدند که آندرس فرناندس توپ را دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد، اما در کل نمایش بارسا شبیه به بازی فصل پیشش مقابل اوساسونا بود. 

 

لالیگا اسپانیا

 

زمانی که به نظر می رسید بارسلونا دارد سوار بر بازی می شود، اوساسونا به گل رسید. رولاند لاما سانتری خطرناک از سمت چپ انجام داد که یوزه با یورنته پشت سر یوردی آلبا توپ را با بغل پا به گل تبدیل کرد. 

بارسا به حمله ادامه داد و در دقایق پایانی نیمه اول ضربه ایستگاهی سریع سسک فابرگاس به مسی رسید و ضربه او را فرناندس دفع کرد. اینیستا سپس توپ را زد که فرناندس ضربه او را هم گرفت. 

نینیو در نیمه دوم روی اشتباه بد سرخیو بوسکتس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او هم از زاویه بسته به تیر خورد. 

ویلانووا در دقیقه 73 به دلیل اعتراض به کمک داور اخراج شد. اما اندکی بعد بازی جنجالی شد. فرناندس، داور مسابقه ناخودآگاه سد راه پاچی پونیال شد، توپ به بارسا رسید، آنها به زمین اوساسونا رفتند و سانچس توانست توپ را به مسی برساند و او هم از فاصله ای نزدیک گل زنی کرد. بازیکنان اوساسونا به داور معترض بودند و می گفتند گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و پونیال به دلیل اعتراض شدید اخراج شد. 

مسی در دقیقه 80 گل برتری را زد. آلبا سانتری زمینی انجام داد و مسی با بغل پا دروازه فرناندس را گشود. 

بارسا به این ترتیب سه امتیاز حساس را از دیدار در خانه تیمی گرفت که معمولا مقابلش به مشکل برمی خورد. 

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 23 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

فاصله رئال مادرید با بارسلونا در همین ابتدای فصل به پنج امتیاز رسید. رئال نتوانست در ورزشگاه آلفونسو پرس از ختافه امتیازی بگیرد و دو بر یک مقابل این تیم مادریدی شکست خورد. آنها هنوز در لالیگا پیروز نشده اند. 

مادرید در دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما ضربه مسعود اوزیل پس از تبادل چند پاس عالی با کریس رونالدو به تیر دروازه برخورد کرد.

 

رقابت های لالیگا

 

سپس رونالدو دو ضربه ایستگاهی خطرناک زد که راهی به دروازه نیافت.

مردان ژوزه مورینیو سرانجام در دقیقه 30 پیش افتادند. آنخل دی ماریا مقابل دفاع ختافه توپ را گرفت و آن را به گونزالو ایگواین پاس داد. او از سد آلکسیس گریخت و از زاویه بسته دروازه میگل مویا را گشود. 

میزبان در نیمه دوم نمایش قدرتمندی داشت و در دقیقه 53 به گل رسید. عبدالعزیز براده از سمت راست توپ را برای خوان والرا فرستاد و او هم با ضربه سری قدرتمند دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد. 

مورینیو سپس کریم بنزما را به جای لاسانا دیارا به میدان فرستاد. اما ختافه در دقیقه 75 گل دوم را هم زد. آدرین کولونگا تازه وارد رائول آلبیول را به راحتی جا گذاشت و توپ را به براده سپرد تا این بازیکن مراکشی توپ را کنترل کند و کاسیاس را مغلوب کند. 

در دقایق پایانی هم فابیو کوئنترائو به دلیل اعتراض شدید به داوری از روی نیمکت کارت قرمز گرفت.

مادرید با این باخت با یک امتیاز از دو بازی در رده پانزدهم قرار دارد. ختافه هم اولین برد فصل خود را کسب کرد. 

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 43 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید متقاعد کننده نبود. آنها دفاع از قهرمانی لالیگا را با تساوی یک بر یک مقابل والنسیا در سانتیاگو برنابئو آغاز کردند.

مادرید البته بازی را عالی آغاز کرد. آنخل دی ماریا و کریستیانو رونالدو از فاصله دور به سمت دروازه والنسیا شوت می زدند که البته دروازه دیگو آلوس را نمی توانستند تهدید کنند.

رئال اما در دقیقه 10 به گل رسید. گونزالو ایگواین که به کریم بنزما ترجیح داده شده بود از تله آفساید گریخت، توپ را به شکلی عالی گرفت و تلاش کرد دروازه آلوس را باز کند اما آلوس ضربه او را برگرداند. ضربه دوم ایگواین را هم آلوس نگذاشت به گل تبدیل شود تا این که ایگواین در بار سوم آن را به تور دروازه رساند. 

مردان ژوزه مورینیو بعد از این گل آرام شدند و تلاش کردند به کنترل بازی بپردازند. والنسیا عمقی دفاع می کرد و رئال نمی توانست به موقعیت های خوبی برسد.

رئال بتدریج بازی را آسان گرفت و همین باعث شد والنسیا در دقیقه 42 به گل تساوی برسد. ایکر کاسیاس نتوانست ضربه عالی تینو کاستا را خوب دفع کند و ژوناس توپ را به آسانی وارد دروازه بدون دروازه بان حریف کرد. کاسیاس در این صحنه په په را هم مصدوم کرد و این مدافع پرتغالی در بین دو نیمه جایش را به رائول آلبیول داد.


رقابت های لالیگا

مادرید در ابتدای نیمه دوم موقعیتی عالی داشت که مسعود اوزیل توپ را نتوانست از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل کند. 

سپس دو تیم بازی ملالت باری را به نمایش گذاشتند تا این که مورینیو کریم بنزما را در دقیقه 60 به جای لاسانا دیارا به میدان فرستاد. در دقیقه 66 بود که سانتر عالی دی ماریا با جای گیری بد آلوس همراه شد. اما ضربه سر ایگواین به تیر دروازه برخورد کرد. 

بازی پس از این موقعیت باز هم آرام بود. در دقیقه 82 اما رئال موقعیت خوبی داشت که در آن رونالدو که شب فوق العاده آرامی را پشت سر می گذاشت توپ را به بنزما سپرد ولی ضربه این مهاجم فرانسوی را دروازه بان والنسیا دفع کرد. 

در نهایت بازی دو تیم با همین تساوی به پایان رسید. 


برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

علی معنوی بازدید : 47 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

بازی بارسلونا و رئال سوسیه داد نخستین بازی بود که تیتو ویلانووا رسما بعنوان سرمربی روی نیمکت تیم بارسا نشسته بود. که بارسا موفق شد حریف خود را با اقتدار شکست دهد. بارسلونا در همان نیمه اول کار تیم حریف را تمام کرد و نتیجه را چهار بر یک کرد و نیمه دوم یک گل دیگر هم زد تا در پایان بارسلونا موفق شود فصل را با پیروزی پنج بر یک آغاز کند. تا زنگ خطر را برای تیم پر مهره رئال مادرید به صدا در بیاورد. باید دید آیا بارسا می تواند در ادامه بازیهای این فصل هم مثل این بازی نمایشی مقتدرانه ارائه دهد؟

رقابت های لالیگا


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 158
  • بازدید کلی : 173,657
  • کدهای اختصاصی