loading...
دانلود بازیهای رئال ، بارسلون با لینک مستقیم
علی معنوی بازدید : 33 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

 

سرمربی ایتالیایی سیتی، خودش رامقصر باخت 1-3 در آمستردام مقابل آژاکس می داند.

روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرده که باخت 1-3 تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، تقصیر او بود.

 سیتی در نیمه اول با گل سمیر نصری از میزبان هلندی پیش افتاد ولی سه گل دریافت کرد.

 در ابتدای نیمه دوم مانچینی تصمیم گرفت تا سیستم بازی تیمش را به 2-5-3 تغییر دهد ولی با تغییر این سیستم، سیتی گلهای بیشتری دریافت کرد.

در پایان این بازی روبرتو مانچینی به اسکای سپورتس گفت:« فکر می کنم آژاکس بهتر از ما بازی کرد. آنها فوتبال بهتری را ارائه کردند. شاید تقصیر من بود. من بازیکنانم را به خوبی برای این بازی آماده نکرده بودم. من مسئولیت این شکست را می پذیریم. من تیم را تنهابه یک شیوه اماده کرده بودم و اوضاع متفاوت بود. به همین خاطر هم بود که ما باختیم. البته ما اصلا آژاکس را دست کم نگرفتهب ودیم ولی زمانی که تیم را برای یک بازی آماده می کنی، تنها به یک روش این کار را انجام می دهی ولی این بازی با آنچه من فکر می کردم متفاوت بود.»

سرمربی سیتی ادامه داد:« فکر می کنم که ما فرصت های بیشتری برای گلزنی داشتیم و در لیگ قهرمانان اروپا باید گل بزنی؛ حتی وقتی که خوب بازی نمی کنی. بعد از بازی با دورتموند من گفتم که فهمیدم که اشتباه کرده ام. ولی باید این را هم درنظر داشت که ما بازیکنان مصدوم زیادی هم داشتیم. در هر صورت، این تقصیر من است و من مسئولیت این باخت را می پذیرم.»

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

مانچینی درادامه به این نکته اشاره کرد که خواسته او از شاگردانش این بوده که بدوند و گل بزنند:« ما بازی را برای 5 دقیقه تغییر دادیم؛ ولی همیشه در زمین 11 بازیکن داشتیم. این تغییرات را قبل از آنکه دو گل دریافت کنیم، اعمال کردیم. من فکر نمی کنم که این مهم باشد. سه، چهار، پنج، شش یا هفت. اگر کسی بخواهد دنبال بهانه باشد که خب، ولی برایم مهم نیست. وقتی بازی می کنی باید قوی باشی: تاکتیک تیم یک چیز است: بدوی و گل بزنی.»

این مربی 47 ساله درادامه به این نکته اشاره کرد که الان تیمش برای صعود به دور بعد کار سختی خواهد داشت:« فکر می کنم که کار برای صعود ما به دور بعد سخت شده، خیلی سخت. الان یک تیم با 7 امتیاز داریم، یک تیم با شش امتیاز و تیم دیگر هم سه امتیازی است. حالا با یک ماراتن مثل سال قبل مواجهیم. بعیدمی دانم. سخت است که بتوانیم به جریان رقابت ها برگردیم. ما فوتبال بازی می کنیم. ممکن است در یک بازی مثل 4شنبه شب بدبازیم و ببازیم ولی فصل طولانی است.»

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 30 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

 

در یک شب بارانی میلان در اسپانیا مغلوب مالاگا شد تا خطر اخراجش بیش از پیش آلگری را تهدید کند.

میلان چهارشنبه شب  در بازی اش در دور سوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با سیستمی کاملا متفاوت ( 3-4-3 ) مقابل مالاگا بازی کرد .این  نخستین بار بود میلان با چنین سیستمی بازی می کرد.هر چند که میلان سعی در ارائه یک بازی متعادل را داشت، اما در نهایت با نتیجه 1-0 بازی را به مالاگا واگذار کرد تا همچنان تیره روزی های آلگری با میلان ادامه داشته باشد.

او در مصاحبه پس از بازی خود به خبرگزاری مدیا ست گفت: " نیمه ی اول بد نبودیم اما در نیمه ی دوم نتوانستیم توپ را حفظ کنیم و به سادگی توپ ها را از دست می دادیم. در نیمه ی اول چند فرصت خوب گلزنی داشتیم،اما در نهایت توپ آخر را از دست دادیم. با اینکه به مالاگا فرصت آن چنانی ندادیم ،باز هم    دروازه ی ما باز شد."

 

الگری درمورد سیستم بازی تیمش دراین مسابقه گفت:" این اولین باری بود که ما از سیستم 3-4-3 استفاده می کردیم  و البته تیم نیز عملکرد خوبی داشت. البته باید دفاع محکم تری را در زمین از خود به نمایش می گذاشتیم. من می دانم که این سیستم می تواند به ما کمک کند ولی باید بیش از این ها به تمرین با این سیستم بپردازیم. این به معنای آن نیست که ما دیگر به سیستم 4 دفاع بر نخواهیم گشت ؛اما فعلا باید به فکر رسیدن به سیستم ایده آل باشیم."

 

لیگ قهرمانان

 


سرمربی روسونری درادامه صحبت هایش گفت:" بچه ها بازی خوبی ارائه دادند و هر چه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند. با این حال باید سعی کنیم که در یک سوم نیمه ی حریف بهتر کار کنیم ؛جایی که اشتباهات زیادی را انجام می دهیم. ما از این سیستم برای آزاد کردن حمله ی بال های کناری استفاده کردیم تا بتوانند پاتزینی را حمایت کنند."

این روز ها شایعات فراوانی مبنی بر اخراج آلگری به گوش می رسد و دستیار او  تاسوتی شانس اول جانشینی او قلمداد می شود در حالی که رایکارد نیز گزینه ی دوم است.خود او دراین باره گفت:" من بعد از بازی با کسی صحبتی نداشته ام  اما آقای رئیس صبح قبل از بازی با من تماس گرفت. همه ی ما می دانیم که در شرایط سختی هستیم و من اولین کسی هستم که باید آن را بررسی کنم و البته این را هم به شما می گویم با توجه به مسیری که در آن قرار داریم این تیم به راه خود باز می گردد. ما در لیگ قهرمانان در گروه خود دوم هستیم و اکنون باید به جنوا فکر کنیم."

سرمربی روسونری ادامه داد:" اگر می خواهید بدانید که آیا من روز شنبه روی نیمکت میلان خواهم بود یا خیر باید آن را از باشگاه بپرسید.من می دانم که میلان شایسته ی این رتبه در جدول نیست و از نتایج بدست آمده نیز ناراضی هستم. چگونه از این بحران خارج شویم؟ تنها راه پیروزی برابر جنوا در روز شنبه خواهد بود."

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.
علی معنوی بازدید : 70 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)

 

سرمربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار تیمش مقابل دورتموند که باباخت رئال به پایان رسیدبه این نکته اشاره کرد که تیمش در گروه شوخی برداری قرار ندارد.

ژوزه مورینیو در پایان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل بوروسیا دورتموند اول با تلویزیون آلمان صحبت کرد. او در تحلیل این بازی گفت:« یک بازی کاملا برابر بود. هیچ تیمی برتر از تیم حریف نبود. می دانستیم که تیمی که گل دوم را بزند به پیروزی خواهد رسید. فکر می کنم که برعکس، اگر این ما بودیم که گل دوم را می زدیم، هم شرایط همین طور پیش می رفت. بازی سخت و کاملا برابری بود. دورتموند به پیروزی رسید ولی ما هم می توانستیم پیروز میدان شویم و همچنین می شد که بازی با تساوی به پایان برد. بوروسیا دورتمند با سازماندهی خوبی بازی می کرد و تلاش زیادی انجام می داد؛ به ویژه در خط دفاع.»

سرمربی پرتغالی کهکشانی ها با تمجید از عملکرد سرمربی دورتموند گفت:« من زیاد کلوپ را نمی شناسم؛ فقط او را در یکی از جلسات یوفا دیده ام. ولی نتایج دورتموند گویای آن است که او یک مربی بزرگ است که تا به اینجا دو قهرمانی در لیگ آلمان به دست آورده.»

مورینیو درتحلیل عملکرد شاگردانش گفت:« ما نتوانستیم که زودتر از بوروسیا دورتموند گل دوم را بزنیم. فضای کمی برای بازی کردن داشتیم.خطرات کمی خلق می شد و توپ های زیادی از دست می رفت. شاید در بهترین لحظات بازی ما بود که دورتموند به گل دوم رسید. بعد از آن هم بازی را کامل بستند و دیگر هیچی...»

ادامه مصدومیت های بازیکنان رئال بخش دیگری از صحبت های مورینیو بود. او دراین باره گفت:« تنها کاری که می توانم انجام دهم، یادآوری آن چیزی است که چندی پیش و در بازی با سلتاویگو گفته بودم. آن موقع گفتم که فاکتور، چیزی است که باید پرداخته شود. یعنی اینکه مصدومیت ها همیشه با کسانی که مصدوم شده اند نمی مانند.»

مورینیو درمورد حریف های خطرناک تیمش گفت:« تحلیل و آنالیز بازی بوروسیا دورتموند وظیفه سرمربی تیم است ولی کاملا مشخص است که برخی از گروه ها، شوخی و خنده هستند و در برخی دیگر از گروه ها، مثل گروه ما، شاهد آن خواهیم بود که یک تیم بزرگ به لیگ اروپا خواهد رفت. گروه خیلی سختی است و الان بوروسیا دورتموند بهترین جایگاه را دارد و بعد از آنها هم ما هستیم ولی چرا سیتی نتواند ده امتیاز بگیرد؟»

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

این بازی، طبق پیش بینی مورینیو پیش رفت. او درادامه صحبت هایش گفت:« من به شاگردانم گفتم که این بازی از آن بازی هایی است که در آن توپ های زیادی از دست می رود . گل اول دورتموند، نتیجه از دست رفتن یکی از توپ های ما بود. گل دوم هم همین طور، ولی دقیقا برعکس. خطر این بازی در ضد حملات بود و نه در حملات سازماندهی شده.»

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 30 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

شاختاربا انجام یک بازی محکم و قدرتی چلسی را غافلگیر کرد و قهرمان را شکست داد.

 

توقع از مدافع عنوان قهرمانی بالا بود. اما چلسی بازی را چندان خوب شروع نکرد و در همان دقایق اولیه این شاختار بود که  به گل دست پیدا کرد. الکس تکسیرا در دقیقه 3 روی شوت آدریانو که به جان تری برخورد کرد تیمش را پیش انداخت.

بعد از گذشت چند دقیقه حملات چلسی شدت می گیرد اما نه فرارهای فرناندو تورس فایده دارد نه پاس‌های دقیق لمپارد نه جنگیدن های رامیرس و جان تری. بازی به تعادل رسید و کم کم کفه ترازو باز به سمت شاختار پایین می­رود و بعد از چند حمله و کرنر پیاپی  این ثابت می­شود که اگر پیتر چک در دروازه­ چلسی نبود نتیجه بسیار متفاوت می‌بود. و ادامه این حملات مهر تاییدیست به چهار امتیازی که شاختار در دو بازی خودش به دست آورده.

نیمه اول تمام شد و همه منتظریم ببینیم چلسی چه جوابی برای این سبک بازی شاختار دارد ، اما تغیری در کار نیست و چلسی با همان ترکیب نیمه اول وارد زمین می­شود ... بازی آرام پیش می­رود و نشانه هایی از آن چلسی که فصل قبل بارسلونا را حذف کرد دیده نمی­شود و همین طور  از آن بازیکنان جنگجو. تا در دقیقه 52 شاختار برتری نسبی نیمه اول را کامل می­کند و برای دومین بار توپ به تور دوازه­ی پیتر چک می­چسبد. فرناندینیو روی پاس آدریانو از زاویه‌ای نسبتا بسته گل زد. همین باعث می­شود بازیکنان چلسی عصبی تر بازی را دنبال کنند و این از اشتباهات مکرر و خطاهای بیش از حدشان کاملا واضح است و حتی از همان معدود موقعیت های ایجاد شده هم هیچ استفاده­ای نمی‌کنند ... حالا دیگر نزدیک دقیقه 80 کاملا طبیعیست که حملات پی در پی چلسی را ببینیم و البته ضد حملات بیسار خطر ناک شاختار که اگر پیتر چک نبود بی شک تعدادی از آنها گل می­شد و باید اعتراف کنیم با اینکه دوگل وارد دروازه اش شده اما یکی از بهترین بازیکنان زمین بوده... مثل اینکه در این دقایق تازه بازیکنان چلسی به خودشان آمده اند و یک شروع مجدد و بالاخره گل اول چلسی. روی حرکت خوب برانیسلاو ایوانوویچ و سانتر زمینی او بود که اسکار گل چلسی را در دقیقه 88 زد. اسکار و انتظاری که همه از تیم چلسی در این دقایق دارند این است که برای امتیاز گرفتن خودش را به آب و آتش بزند ، اما بازیکنان شاختار  به خوبی بازی را کنترل می­کنند تا با شایستگی به سه امتیاز بازی برسند و تنها سوال باقی مانده این است: آیا قهرمانی پارسال اتفاقی بود؟

 

لیگ قهرمانان اروپا


جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 32 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

بارسا با دوگل دیرهنگام در پایان دو نیمه اول و دوم سلتیک سختکوش را شکست داد.

 

از فرار دقیقه دو الکسی سانچز به نظر می­رسد بارسا برای برد بی چونو چرا آمده و قصد دارد برد خفیف اوایل هفته را هم جبران کند ، اما نه پاس های بی وقفه و سریع بارسا کارساز است نه کرنر های تاکتیکی و از پیش تمرین شده و زیبای آنها .

 بالا­خره در دقیقه 17 بازی درگیری وخشن سلتیک جواب می دهد و یک ضربه آزاد و بعد هم اشتباه دفاع  بارسا ( که انگار تمامی ندارد ) و بازیکن یونانی سلتیک ، ساماراس ، و گل ... باسا در نیو کمپ عقب می افتد...

 اما این دوباره بارسلوناست که بازی را در دست می­گیرد و باز حملات پی در پی و  موقیعیت های زیادی که دروازه بان سلتیک از آنها می­گیرد. با برخورد توپ به دست ماسچرانو فریاد بازیکنان سلتیک بلند می­شود اما داور نظرش چیز دیگریست و چند دقیقه بعد با مصدومیت  ساماراس نگرانی های مربی سلتیک چند برابر می­شود ...  و در وسط این اتفاقات است که مثلث طلایی بارسلون باز هم شکل می­گیرد .چابی  ، مسی و در آخر هم اینیستا توپ را به تور سلتیک می چسباند تا بارسا بازنده به نیمکت نرود...

بازی در نیمه دوم کاملا یک طرفه  شروع می­شود و حملات پی در پی بارسا مجالی به نفس کشیدن به سلتیک نمی­دهد  اما این حملات نتیجه­ای در بر ندارد و همه را دباره به این فکر وا میدارد که این بارسلونا چیزی از تیم همیشه قهرمان پپ کم دارد. سلتیک کاملا آرام و بدون هیچ عجله­ای بازی را دنبال می­کند و به نظر می­رسد تنها هدف انها گل نخوردن باشد ...

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

دقایق به سرعت می­گذرند و انگار کار برای شاگردان تیتو گره خورده و حتی دریبل های آقای مسی پدر هم فایده ای ندارد . دست به دامن شدن تیتو به داوید ویا هم جواب نمی­دهد و توپ به تیردروازه چلسی می خورد . امما نهایتا در حالی که 15 ثانیه به پایان بازی مانده و همه منتظر سوت پایان بازی هستند آلبا طی یک اتفاق موفق به گلزنی می­شود و برد خفیف دیگری برای بارسا به دست می آید.

تمام این اتفاقات دست به دست هم می­دهند تا باز به این جمله را به یاد بیاوریم ((جای خالیت حس می­شود پپ))

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 31 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

چیچاریتو ستاره منچستر یونایتد بعد از یک نیمه ضعیف بود. آنها برد شیرینی به دست آوردند.

 

منچستریونایتد با کمک چیچاریتو توانست در دیداری بسیار دشوار براگا را ببرد.

 آلن در دقیقه 2 روی سانتر هوگو ویانا با ضربه سر دروازه یونایتد را گشود. براگا در دقیقه 20 به گل دوم هم رسید. این بار ادر مایکل کریک را جا گذاشت و پاس خود را رو به عقب ارسال کرد و آلن گل دوم را هم زد.

 یونایتد در دقیقه 25 یک گل زد. هنگامی که روی روبین ون‌پرسی خطا شد میلوراد مازیچ، داور بازی آوانتاژ داد و شینجی کاگاوا توپ را برای چیچاریتو ارسال کرد و او هم با ضربه سر گل زد.

اندکی بعد پاس خوب کاگاوا به چیچاریتو را داور با تصمیمی سخت‌گیرانه آفساید اعلام کرد.

یونایتد در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند. روی یک کرنر و در شلوغی محوطه جریمه براگا بود که جانی ایونز بتو را مغلوب کرد و بازی را مساوی کرد.

یونایتد تلاش کرد برنده بازی شود و چیچاریتو در دقیقه 75 گل سوم را هم زد. او سانتر عالی تام کلورلی را با سر به گل تبدیل کرد.

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

 

شاگردان هوب استیونس در امارات با درخشش دو بازیکن هلندی به بردی تاریخی دست پیدا کردند.

 

شالکه اولین تیم خارجی شد که در 9 سال گذشته در خانه آرسنال پیروز می‌شود. مردان آرسن ونگر نمایش فاجعه‌باری داشتند و شالکه از این موضوع نهایت بهره را برد و با دو گل دیرهنگام پیروزی را رقم زد. این همچنین دومین باخت خانگی آرسنال در ورزشگاه امارات در 28 بازی اخیر اروپایی‌اش بود.

 

آندره سانتوس به‌ویژه در این بازی نمایش بسیار بدی داشت و جفرسون فارفان بارها این مدافع چپ آرسنال را آزار داد.

 

توپچی‌ها در طول بازی تنها یک ضربه در چارچوب حریف زدند.

شالکه بازی را با نمایش فوق‌العاده فارفان عالی آغاز کرد و در دقیقه 14 بود که ابراهیم آفلای روی پاس فارفان به پیش تاخت و در محوطه جریمه به زمین خورد. او کارت زرد گرفت اما تصاویر آهسته نشان می‌داد ویتو مانونه روی او خطا کرده.

شالکه در نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم بود که به گل رسید. آفلای در فاصله 20 متری دروازه با ضربه سر توپ را به کلاس-یان هونتلار رساند و او هم در حالی که سانتوس آفساید را پر کرده بود توپ را به صورت زمینی به گل تبدیل کرد. این گل دردقیقه 76 به ثمر رسید.

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

چهار دقیقه به پایان بازی مانده بود که فارفان باز هم از سانتوس گذشت و سانتر او را آفلای از داخل محوطه شش‌قدم به گل تبدیل کرد.

مون‌پلیه، قهرمان فرانسه هم دو بر یک در خانه به المپیاکوس باخت. شاربونیه (49) برای مون‌پلیه و توروسیدیس (73) و میتراوغلو (90) برای المپیاکوس گل زدند.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 151
  • بازدید کلی : 173,650
  • کدهای اختصاصی