loading...
دانلود بازیهای رئال ، بارسلون با لینک مستقیم
علی معنوی بازدید : 33 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

 

سرمربی ایتالیایی سیتی، خودش رامقصر باخت 1-3 در آمستردام مقابل آژاکس می داند.

روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرده که باخت 1-3 تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، تقصیر او بود.

 سیتی در نیمه اول با گل سمیر نصری از میزبان هلندی پیش افتاد ولی سه گل دریافت کرد.

 در ابتدای نیمه دوم مانچینی تصمیم گرفت تا سیستم بازی تیمش را به 2-5-3 تغییر دهد ولی با تغییر این سیستم، سیتی گلهای بیشتری دریافت کرد.

در پایان این بازی روبرتو مانچینی به اسکای سپورتس گفت:« فکر می کنم آژاکس بهتر از ما بازی کرد. آنها فوتبال بهتری را ارائه کردند. شاید تقصیر من بود. من بازیکنانم را به خوبی برای این بازی آماده نکرده بودم. من مسئولیت این شکست را می پذیریم. من تیم را تنهابه یک شیوه اماده کرده بودم و اوضاع متفاوت بود. به همین خاطر هم بود که ما باختیم. البته ما اصلا آژاکس را دست کم نگرفتهب ودیم ولی زمانی که تیم را برای یک بازی آماده می کنی، تنها به یک روش این کار را انجام می دهی ولی این بازی با آنچه من فکر می کردم متفاوت بود.»

سرمربی سیتی ادامه داد:« فکر می کنم که ما فرصت های بیشتری برای گلزنی داشتیم و در لیگ قهرمانان اروپا باید گل بزنی؛ حتی وقتی که خوب بازی نمی کنی. بعد از بازی با دورتموند من گفتم که فهمیدم که اشتباه کرده ام. ولی باید این را هم درنظر داشت که ما بازیکنان مصدوم زیادی هم داشتیم. در هر صورت، این تقصیر من است و من مسئولیت این باخت را می پذیرم.»

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

مانچینی درادامه به این نکته اشاره کرد که خواسته او از شاگردانش این بوده که بدوند و گل بزنند:« ما بازی را برای 5 دقیقه تغییر دادیم؛ ولی همیشه در زمین 11 بازیکن داشتیم. این تغییرات را قبل از آنکه دو گل دریافت کنیم، اعمال کردیم. من فکر نمی کنم که این مهم باشد. سه، چهار، پنج، شش یا هفت. اگر کسی بخواهد دنبال بهانه باشد که خب، ولی برایم مهم نیست. وقتی بازی می کنی باید قوی باشی: تاکتیک تیم یک چیز است: بدوی و گل بزنی.»

این مربی 47 ساله درادامه به این نکته اشاره کرد که الان تیمش برای صعود به دور بعد کار سختی خواهد داشت:« فکر می کنم که کار برای صعود ما به دور بعد سخت شده، خیلی سخت. الان یک تیم با 7 امتیاز داریم، یک تیم با شش امتیاز و تیم دیگر هم سه امتیازی است. حالا با یک ماراتن مثل سال قبل مواجهیم. بعیدمی دانم. سخت است که بتوانیم به جریان رقابت ها برگردیم. ما فوتبال بازی می کنیم. ممکن است در یک بازی مثل 4شنبه شب بدبازیم و ببازیم ولی فصل طولانی است.»

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 30 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

 

در یک شب بارانی میلان در اسپانیا مغلوب مالاگا شد تا خطر اخراجش بیش از پیش آلگری را تهدید کند.

میلان چهارشنبه شب  در بازی اش در دور سوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با سیستمی کاملا متفاوت ( 3-4-3 ) مقابل مالاگا بازی کرد .این  نخستین بار بود میلان با چنین سیستمی بازی می کرد.هر چند که میلان سعی در ارائه یک بازی متعادل را داشت، اما در نهایت با نتیجه 1-0 بازی را به مالاگا واگذار کرد تا همچنان تیره روزی های آلگری با میلان ادامه داشته باشد.

او در مصاحبه پس از بازی خود به خبرگزاری مدیا ست گفت: " نیمه ی اول بد نبودیم اما در نیمه ی دوم نتوانستیم توپ را حفظ کنیم و به سادگی توپ ها را از دست می دادیم. در نیمه ی اول چند فرصت خوب گلزنی داشتیم،اما در نهایت توپ آخر را از دست دادیم. با اینکه به مالاگا فرصت آن چنانی ندادیم ،باز هم    دروازه ی ما باز شد."

 

الگری درمورد سیستم بازی تیمش دراین مسابقه گفت:" این اولین باری بود که ما از سیستم 3-4-3 استفاده می کردیم  و البته تیم نیز عملکرد خوبی داشت. البته باید دفاع محکم تری را در زمین از خود به نمایش می گذاشتیم. من می دانم که این سیستم می تواند به ما کمک کند ولی باید بیش از این ها به تمرین با این سیستم بپردازیم. این به معنای آن نیست که ما دیگر به سیستم 4 دفاع بر نخواهیم گشت ؛اما فعلا باید به فکر رسیدن به سیستم ایده آل باشیم."

 

لیگ قهرمانان

 


سرمربی روسونری درادامه صحبت هایش گفت:" بچه ها بازی خوبی ارائه دادند و هر چه در توان داشتند را به نمایش گذاشتند. با این حال باید سعی کنیم که در یک سوم نیمه ی حریف بهتر کار کنیم ؛جایی که اشتباهات زیادی را انجام می دهیم. ما از این سیستم برای آزاد کردن حمله ی بال های کناری استفاده کردیم تا بتوانند پاتزینی را حمایت کنند."

این روز ها شایعات فراوانی مبنی بر اخراج آلگری به گوش می رسد و دستیار او  تاسوتی شانس اول جانشینی او قلمداد می شود در حالی که رایکارد نیز گزینه ی دوم است.خود او دراین باره گفت:" من بعد از بازی با کسی صحبتی نداشته ام  اما آقای رئیس صبح قبل از بازی با من تماس گرفت. همه ی ما می دانیم که در شرایط سختی هستیم و من اولین کسی هستم که باید آن را بررسی کنم و البته این را هم به شما می گویم با توجه به مسیری که در آن قرار داریم این تیم به راه خود باز می گردد. ما در لیگ قهرمانان در گروه خود دوم هستیم و اکنون باید به جنوا فکر کنیم."

سرمربی روسونری ادامه داد:" اگر می خواهید بدانید که آیا من روز شنبه روی نیمکت میلان خواهم بود یا خیر باید آن را از باشگاه بپرسید.من می دانم که میلان شایسته ی این رتبه در جدول نیست و از نتایج بدست آمده نیز ناراضی هستم. چگونه از این بحران خارج شویم؟ تنها راه پیروزی برابر جنوا در روز شنبه خواهد بود."

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.
علی معنوی بازدید : 70 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (1)

 

سرمربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار تیمش مقابل دورتموند که باباخت رئال به پایان رسیدبه این نکته اشاره کرد که تیمش در گروه شوخی برداری قرار ندارد.

ژوزه مورینیو در پایان دیدار 4شنبه شب تیمش مقابل بوروسیا دورتموند اول با تلویزیون آلمان صحبت کرد. او در تحلیل این بازی گفت:« یک بازی کاملا برابر بود. هیچ تیمی برتر از تیم حریف نبود. می دانستیم که تیمی که گل دوم را بزند به پیروزی خواهد رسید. فکر می کنم که برعکس، اگر این ما بودیم که گل دوم را می زدیم، هم شرایط همین طور پیش می رفت. بازی سخت و کاملا برابری بود. دورتموند به پیروزی رسید ولی ما هم می توانستیم پیروز میدان شویم و همچنین می شد که بازی با تساوی به پایان برد. بوروسیا دورتمند با سازماندهی خوبی بازی می کرد و تلاش زیادی انجام می داد؛ به ویژه در خط دفاع.»

سرمربی پرتغالی کهکشانی ها با تمجید از عملکرد سرمربی دورتموند گفت:« من زیاد کلوپ را نمی شناسم؛ فقط او را در یکی از جلسات یوفا دیده ام. ولی نتایج دورتموند گویای آن است که او یک مربی بزرگ است که تا به اینجا دو قهرمانی در لیگ آلمان به دست آورده.»

مورینیو درتحلیل عملکرد شاگردانش گفت:« ما نتوانستیم که زودتر از بوروسیا دورتموند گل دوم را بزنیم. فضای کمی برای بازی کردن داشتیم.خطرات کمی خلق می شد و توپ های زیادی از دست می رفت. شاید در بهترین لحظات بازی ما بود که دورتموند به گل دوم رسید. بعد از آن هم بازی را کامل بستند و دیگر هیچی...»

ادامه مصدومیت های بازیکنان رئال بخش دیگری از صحبت های مورینیو بود. او دراین باره گفت:« تنها کاری که می توانم انجام دهم، یادآوری آن چیزی است که چندی پیش و در بازی با سلتاویگو گفته بودم. آن موقع گفتم که فاکتور، چیزی است که باید پرداخته شود. یعنی اینکه مصدومیت ها همیشه با کسانی که مصدوم شده اند نمی مانند.»

مورینیو درمورد حریف های خطرناک تیمش گفت:« تحلیل و آنالیز بازی بوروسیا دورتموند وظیفه سرمربی تیم است ولی کاملا مشخص است که برخی از گروه ها، شوخی و خنده هستند و در برخی دیگر از گروه ها، مثل گروه ما، شاهد آن خواهیم بود که یک تیم بزرگ به لیگ اروپا خواهد رفت. گروه خیلی سختی است و الان بوروسیا دورتموند بهترین جایگاه را دارد و بعد از آنها هم ما هستیم ولی چرا سیتی نتواند ده امتیاز بگیرد؟»

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

این بازی، طبق پیش بینی مورینیو پیش رفت. او درادامه صحبت هایش گفت:« من به شاگردانم گفتم که این بازی از آن بازی هایی است که در آن توپ های زیادی از دست می رود . گل اول دورتموند، نتیجه از دست رفتن یکی از توپ های ما بود. گل دوم هم همین طور، ولی دقیقا برعکس. خطر این بازی در ضد حملات بود و نه در حملات سازماندهی شده.»

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 30 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

شاختاربا انجام یک بازی محکم و قدرتی چلسی را غافلگیر کرد و قهرمان را شکست داد.

 

توقع از مدافع عنوان قهرمانی بالا بود. اما چلسی بازی را چندان خوب شروع نکرد و در همان دقایق اولیه این شاختار بود که  به گل دست پیدا کرد. الکس تکسیرا در دقیقه 3 روی شوت آدریانو که به جان تری برخورد کرد تیمش را پیش انداخت.

بعد از گذشت چند دقیقه حملات چلسی شدت می گیرد اما نه فرارهای فرناندو تورس فایده دارد نه پاس‌های دقیق لمپارد نه جنگیدن های رامیرس و جان تری. بازی به تعادل رسید و کم کم کفه ترازو باز به سمت شاختار پایین می­رود و بعد از چند حمله و کرنر پیاپی  این ثابت می­شود که اگر پیتر چک در دروازه­ چلسی نبود نتیجه بسیار متفاوت می‌بود. و ادامه این حملات مهر تاییدیست به چهار امتیازی که شاختار در دو بازی خودش به دست آورده.

نیمه اول تمام شد و همه منتظریم ببینیم چلسی چه جوابی برای این سبک بازی شاختار دارد ، اما تغیری در کار نیست و چلسی با همان ترکیب نیمه اول وارد زمین می­شود ... بازی آرام پیش می­رود و نشانه هایی از آن چلسی که فصل قبل بارسلونا را حذف کرد دیده نمی­شود و همین طور  از آن بازیکنان جنگجو. تا در دقیقه 52 شاختار برتری نسبی نیمه اول را کامل می­کند و برای دومین بار توپ به تور دوازه­ی پیتر چک می­چسبد. فرناندینیو روی پاس آدریانو از زاویه‌ای نسبتا بسته گل زد. همین باعث می­شود بازیکنان چلسی عصبی تر بازی را دنبال کنند و این از اشتباهات مکرر و خطاهای بیش از حدشان کاملا واضح است و حتی از همان معدود موقعیت های ایجاد شده هم هیچ استفاده­ای نمی‌کنند ... حالا دیگر نزدیک دقیقه 80 کاملا طبیعیست که حملات پی در پی چلسی را ببینیم و البته ضد حملات بیسار خطر ناک شاختار که اگر پیتر چک نبود بی شک تعدادی از آنها گل می­شد و باید اعتراف کنیم با اینکه دوگل وارد دروازه اش شده اما یکی از بهترین بازیکنان زمین بوده... مثل اینکه در این دقایق تازه بازیکنان چلسی به خودشان آمده اند و یک شروع مجدد و بالاخره گل اول چلسی. روی حرکت خوب برانیسلاو ایوانوویچ و سانتر زمینی او بود که اسکار گل چلسی را در دقیقه 88 زد. اسکار و انتظاری که همه از تیم چلسی در این دقایق دارند این است که برای امتیاز گرفتن خودش را به آب و آتش بزند ، اما بازیکنان شاختار  به خوبی بازی را کنترل می­کنند تا با شایستگی به سه امتیاز بازی برسند و تنها سوال باقی مانده این است: آیا قهرمانی پارسال اتفاقی بود؟

 

لیگ قهرمانان اروپا


جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 32 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

بارسا با دوگل دیرهنگام در پایان دو نیمه اول و دوم سلتیک سختکوش را شکست داد.

 

از فرار دقیقه دو الکسی سانچز به نظر می­رسد بارسا برای برد بی چونو چرا آمده و قصد دارد برد خفیف اوایل هفته را هم جبران کند ، اما نه پاس های بی وقفه و سریع بارسا کارساز است نه کرنر های تاکتیکی و از پیش تمرین شده و زیبای آنها .

 بالا­خره در دقیقه 17 بازی درگیری وخشن سلتیک جواب می دهد و یک ضربه آزاد و بعد هم اشتباه دفاع  بارسا ( که انگار تمامی ندارد ) و بازیکن یونانی سلتیک ، ساماراس ، و گل ... باسا در نیو کمپ عقب می افتد...

 اما این دوباره بارسلوناست که بازی را در دست می­گیرد و باز حملات پی در پی و  موقیعیت های زیادی که دروازه بان سلتیک از آنها می­گیرد. با برخورد توپ به دست ماسچرانو فریاد بازیکنان سلتیک بلند می­شود اما داور نظرش چیز دیگریست و چند دقیقه بعد با مصدومیت  ساماراس نگرانی های مربی سلتیک چند برابر می­شود ...  و در وسط این اتفاقات است که مثلث طلایی بارسلون باز هم شکل می­گیرد .چابی  ، مسی و در آخر هم اینیستا توپ را به تور سلتیک می چسباند تا بارسا بازنده به نیمکت نرود...

بازی در نیمه دوم کاملا یک طرفه  شروع می­شود و حملات پی در پی بارسا مجالی به نفس کشیدن به سلتیک نمی­دهد  اما این حملات نتیجه­ای در بر ندارد و همه را دباره به این فکر وا میدارد که این بارسلونا چیزی از تیم همیشه قهرمان پپ کم دارد. سلتیک کاملا آرام و بدون هیچ عجله­ای بازی را دنبال می­کند و به نظر می­رسد تنها هدف انها گل نخوردن باشد ...

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

دقایق به سرعت می­گذرند و انگار کار برای شاگردان تیتو گره خورده و حتی دریبل های آقای مسی پدر هم فایده ای ندارد . دست به دامن شدن تیتو به داوید ویا هم جواب نمی­دهد و توپ به تیردروازه چلسی می خورد . امما نهایتا در حالی که 15 ثانیه به پایان بازی مانده و همه منتظر سوت پایان بازی هستند آلبا طی یک اتفاق موفق به گلزنی می­شود و برد خفیف دیگری برای بارسا به دست می آید.

تمام این اتفاقات دست به دست هم می­دهند تا باز به این جمله را به یاد بیاوریم ((جای خالیت حس می­شود پپ))

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 31 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

 

چیچاریتو ستاره منچستر یونایتد بعد از یک نیمه ضعیف بود. آنها برد شیرینی به دست آوردند.

 

منچستریونایتد با کمک چیچاریتو توانست در دیداری بسیار دشوار براگا را ببرد.

 آلن در دقیقه 2 روی سانتر هوگو ویانا با ضربه سر دروازه یونایتد را گشود. براگا در دقیقه 20 به گل دوم هم رسید. این بار ادر مایکل کریک را جا گذاشت و پاس خود را رو به عقب ارسال کرد و آلن گل دوم را هم زد.

 یونایتد در دقیقه 25 یک گل زد. هنگامی که روی روبین ون‌پرسی خطا شد میلوراد مازیچ، داور بازی آوانتاژ داد و شینجی کاگاوا توپ را برای چیچاریتو ارسال کرد و او هم با ضربه سر گل زد.

اندکی بعد پاس خوب کاگاوا به چیچاریتو را داور با تصمیمی سخت‌گیرانه آفساید اعلام کرد.

یونایتد در دقیقه 62 بازی را به تساوی کشاند. روی یک کرنر و در شلوغی محوطه جریمه براگا بود که جانی ایونز بتو را مغلوب کرد و بازی را مساوی کرد.

یونایتد تلاش کرد برنده بازی شود و چیچاریتو در دقیقه 75 گل سوم را هم زد. او سانتر عالی تام کلورلی را با سر به گل تبدیل کرد.

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 37 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

اینترمیلان از دقیقه 48 با اخراج ناگاموتو 10 نفره مقابل میلان بازی کرد.

 

دربی دلا مادونینا با تنها گل والتر ساموئل به سود اینتر به پایان رسید.

 ساموئل در یکی از اولین حملات تیمش در همان دقیقه 4 سانتر استبان کامبیاسو را به گل تبدیل کرد. ضربه ایستگاهی کامبیاسو از کریستین آبیاتی گذشت و ساموئل که در تیر دورتر منتظر توپ بود آن را از زاویه‌ای بسته به گل تبدیل کرد.

 مردان آندره‌آ استراماچونی در دقیقه 48 ده‌نفره شدند اما در نهایت هر سه امتیاز را گرفتند.

اینتر می‌خواست دوباره فاصله با یوونتوس را به چهار امتیاز برساند و این‌گونه هم شد.

دیه‌گو میلیتو می‌توانست اندکی بعد فاصله را دوبرابر کند اما نتوانست روی دفع ناقص آبیاتی گل‌زنی کند و خود آبیاتی اشتباهش را جبران کرد.

میلان که بویان را در خط حمله داشت بیشتر به دنبال ایجاد موقعیت از فاصله‌های دور بود. یک بار شوت ریکاردو مونتولیوو را سمیر هاندانوویچ دفع کرد و یک بار هم کوین پرینس بواتنگ توپ را از دفاع اینتر ربود اما نتوانست فرصت عالی‌اش را به گل تبدیل کند.

در اواخر نیمه اول بود که مشت هاندانوویچ مقابل پای مونتولیوو افتاد و او توپ را وارد دروازه اینتر کرد. اما داور گل را به دلیل خطای جزئی مونتولیوو روی هاندانوویچ مردود اعلام کرد.

 

سری آ ایتالیا

 

 اینتر در دقیقه 48 ده‌نفره شد. یوتو ناگاتومو به دلیل خطای هند بیهوده‌ای که در مرکز میدان انجام داد با کارت زرد دوم اخراج شد. البته داور در دادن کارت زرد سخت‌گیری کرد.

میلان سپس کنترل بازی را در دست گرفت، هرچند که نمی‌توانست موقعیت خوب چندانی بسازد. چند بار مونتولیوو از راه دور شوت زد و بویان هم فرصت‌هایی داشت. یک بار هم در دقیقه 75 بود که سانتر عالی روبینیو داشت روی پای جیامپائولو پاتزینی می‌نشست که این مهاجم سابق اینتر با ان که خودش را پرتاب کرد اما نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

در نهایت اینتر با درخشش هاندانوویچ توانست سه امتیاز حساس این مسابقه را بگیرد و 15 امتیازی شود. آنها هفت بازی انجام داده‌اند. میلان هم در میانه‌های جدول ماند. این چهارمین شکست آنها در طول این هفت هفته بود.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 33 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

یوونتوس به‌سختی توانست ناپولی را با گل‌های دقایق پایانی ببرد اما در نهایت این برد بسیار شیرین بود.

 

یوونتوس با بردن ناپولی با 22 امتیاز از 8 بازی در صدر جدول سری آ ماند. برنده این دیدار صدرنشین سری آ می‌شد و اکنون ناپولی با 19 امتیاز دوم است.

 یوونتوس در زمینه مالکیت توپ و میدان عملکرد خوبی داشت اما نمی‌توانست موقعیت حساسی ایجاد کند. ناپولی در نیمه اول می‌توانست به گل برسد اما ضربه ایستگاهی ادینسون کاوانی به تیر دروازه برخورد کرد. کاوانی این ضربه را از زاویه‌ای بسته زد.

 بازی دو تیم جذابیت چندانی نداشت و یوونتوس در دقیقه 80 سرانجام توانست با خلق موقعیتی خوب به گل برسد. آندره‌آ پیرلو کرنر خطرناکی روی دروازه فرستاد و آن را مارتین کاسرس با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

دو دقیقه بعد بود که گل دوم هم زده می‌شد. پال پاگبا توپ را گرفت و با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه پایینی دروازه رساند.

 

سری آ ایتالیا

 

 جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 36 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

سیتی در خانه وست بروم دست به کار بزرگی زد و 10 نفره موفق شد میزبان سرسختش را شکست دهد.

 

منچسترسیتی با درخشش ادین ژکو، موفق شد 2-1 وست بروم را شکست دهد و جایگاهش در رتبه سوم را تثبیت کند.

در این دیدار سیتی داوید سیلوا را در اختیار نداشت تا مانچینی مجبور شود در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کند اما شرایط در دقیقه 23 و با اخراج جیمز میلنر برای سیتی دشوارتر از قبل شد.

 هافبک ملی پوش سیتی به خاطر خطایی که روی لانگ مرتکب شد با کارت قرمز مستقیم مارک کلاتن برگ روبرو شد و تصاویر تلویزیونی نشان داد که تصمیم داور درست بوده است.

این اتفاق جریان بازی را به سود میزبان تغییر دارد و این وست بروم بود که با حمایت هواداران، بازی را در دست گرفت. در مقابل مانچو بعد از 10 نفره شدن، نگران بدتر شدن اوضاع توسط بالوتلی بود. ستاره ایتالیایی چندان سرحال نبود و بعد از اخطاری که در دقیقه 19 گرفت، با درگیری هایی که ایجاد می کرد، خطر اخراج را به شدت احساس می کرد. 

اما در نهایت بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت بازی در نیمه دوم رقم بخورد. در حالی که انتظار می رفت مانچو در ابتدای نیمه دوم بالوتلی را از زمین خارج کند، در کمال تعجب مهاجم ایتالیایی بار دیگر به میدان بازگشت.
 
 
لیگ برتر انگلستان
با آغاز نیمه دوم سیتی بازی را در دست گرفت تبس یک موقعیت خوب را از دست داد.

اما در در دقیقه 67 و برخلاف جریان بازی وست بروم به گل رسید. پیتر اودموینگی که به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته بود، لانگ را صاحب موقعیت کرد و او نیز دروازه هارت را باز کرد.

شرایط برای سیتی 10 نفره سخت تر شد اما مانچو که دوست نداشت با شکست در این دیدار، فاصله ای 8 امتیازی با چلسی صدر نشین پیدا کند، در دقیقه 78 ژکو را به میدان فرستاد و این مهاجم بوسنیایی در اولین موقعیتش، گل تساوی را به ثمر رساند.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه تساوی به پایان خواهد رسید، ژکو یک بار دیگر گلزنی کرد تا سه امتیاز این دیدار حساس و دشوار نصیب شاگردان مانچینی شود و آنها همچنان با رقیب همشهری هم امتیاز باقی بمانند.

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.
علی معنوی بازدید : 25 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

 

ستاره یونایتدها در این دیدار سه گل زد که البته یکی از آنها به دروازه خودی بود.

 

منچستریونایتد با درخشش زوج خط حمله اش، وین رونی و رابین فن پرسی، اولین شکست فصل را به استوک تحمیل کرد.

 در این دیدار رونی برای هر دو تیم گلزنی کرد اما در نهایت این منچستریونایتد بود که توانست اولین شکست فصل استوک را رقم بزند.

 تنها یازده دقیقه از بازی سپری شده بود که روی ضربه آزاد آدام، وین رونی گل اول بازی را وارد دروازه خودی کرد و استوک برخلاف جریان بازی از میزبان پیش افتاد.

اما این برتری تنها 16 دقیقه پایدار ماند و رونی در دقیقه 27 روی ارسال فن پرسی، اولین گل فصلش را وارد دروازه استوک کرد و کار را به تساوی کشید.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و رابین فن پرسی، مهاجم هلندی شیاطین سرخ در آخرین دقیقه از نیمه اول، روی ارسال والنسیا، با پای چپ دروازه بگوویچ را باز کرد تا شاگردان فرگوسن با پیروزی به رختکن بروند.

 

لیگ برتر انگلستان

 

  در اولین دقیقه از نیمه دوم، دنی ولبک روی سانتر رونی، موقعیت طلبانه از بین دو مدافع حریف، دروازه استوک را برای بار سوم باز کرد. 

 

بازیکنان استوک اجازه ندادند برتری دو گله یونایتدها چندان پایدار بماند و در دقیقه 59، کایتلی با یک حرکت انفرادی فوق العاده، با پشت سر گذاشتن مدافعان منچستریونایتد، دخه آ را مغلوب کرد و بار دیگر اختلاف را به حداقل رساند.

امیدهای شاگردان تونی پالیس برای به تساوی کشیدن بازی با گل دقیقه 65 رونی بار دیگر کمرنگ شد. مهاجم ملی پوش یونایتدها کرنر رابین فن پرسی را به گل چهارم تیمش تبدیل کرد تا فرگوسن بیش از پیش از داشتن چنین زوجی احساس خوشبختی کند.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا منچستریونایتد در رتبه دوم جدول باقی بماند.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 24 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

 

چلسی که در نیمه دوم از حریف عقب افتاد، در نهایت پیروزی شیرینی در خانه حریف به دست آورد.

 

چلسی با پیروزی 4-2 در خانه تاتنهام، جایگاهش در صدر جدول رده بندی را حفظ کرد.

 در حالی که بسیاری منتظر انتقام گیری ویلاس بواس از باشگاه سابقش بودند، این چلسی بود که با ارائه یک نمایش دیدنی، وایت هارت را غرق سکوت کرد.

 در این دیدار ویلاس بواس بار دیگر برد فریدل را در ترکیب اصلی قرار داد اما از موسا دمبله و گرت بیل در ترکیب اصلی خبری نبود.

در سمت مقابل جان تری، کاپیتان چلسی در این دیدار اولین جلسه محرومیت 4 جلسه ای اش را پست سر می گذاشت اما آبی ها در نیمه اول کمتر غیبت او را احساس کردند.

در نیمه اول دو ضربه والی مهمترین اتفاقات بازی بودند. ابتدا در دقیقه 4 ضربه والی ویلیام گالاس، کاپیتان تاتنهام روی کرنر سیگوردسون از بالای دروازه به بیرون رفت.

لیگ برتر انگلستان

 

اما دومین ضربه، قفل دروازه تاتنهام را در دقیقه 18 باز کرد. گالاس تلاش کرد با یک ضربه سر، کرنر چلسی را دفع کند اما توپ در موقعیتی مناسب به کیهیل رسید و او با ضربه ای دیدنی دروازه فریدل را باز کرد.

آبی ها می توانستند در دقیقه 39 به گل دوم برسند اما فریدل به کمک تیر دروازه اجازه باز شدن دروازه تاتنهام برای باز دوم را نداد. در نهایت نیمه اول با تک گل کیهیل به پایان رسید.

ویلاس بواس در بین دونیمه تغییری ایجاد نکرد اما تاتنهام نیمه دوم را کاملا متفاوت آغاز کرد.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 26 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

اشتباه بزرگ داور، یک گل به خودی، اشتباه والدس و ده‌نفره بازی کردن در یک نیمه هم نتوانست مانع پیروزی بارسلونا شود!

 

هنگامی که دقیقه 18 فرارسید همگان انتظار آن را داشتند که بارسا به بردی حیرت‌انگیز و پرگل برسد. بازی پرگل شد، اما از نوعی دیگر!

بارسلونا در همان دقیقه 3 به گل رسید. یوردی آلبا پاس عمقی عالی سسک فابرگاس را گرفت و دروازه دنی آرانسوبیا را گشود.

دقیقه 8 بود که بازی دو بر صفر شد. آندرس اینیستا در شرایطی نامتعادل توپ را به لیونل مسی داد. او هم آن را به کریستین تی‌یو در سمت راست رساند و تی‌یو پس از حرکت تکنیکی زیبا و جا گذاشتن آیوسه توپ را از بین پاهای آرانسوبیا به گل تبدیل کرد.

بازی در دقیقه 18 سه بر صفر شد. لیونل مسی پاس تماشایی پشت پای سسک را گرفت و آن را با شوتی مهارنشدنی به بالای دروازه حریف زد.

اما یکی از اتفاقات مهم در دقیقه 26 افتاد. خاویر ماسچرانو با تکل روی پای پیتزی رفت و او را سرنگون کرد. داور در حالی پنالتی گرفت که تصاویر نشان می‌داد خطا پشت محوطه جریمه انجام شده. پنالتی را پیتزی به گل تبدیل کرد.

دپورتیوو در دقیقه 37 گل دوم را هم زد. الکس برگانتینوس روی دفع بارسا روی یک ضربه کرنر شوتی زد که توپ در دستان ویکتور والدس داشت قرار می‌گرفت اما اشتباه والدس باعث شد توپ به دروازه برود.

 

لالیگا اسپانیا

 

اما لیونل مسی در دقیقه 43 باز هم گل‌زنی کرد. او پاس بیرون پای فابرگاس را گرفت و با شوتی زمینی دروازه حریف را گشود.

دپور نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و پیتزی با ضربه ایستگاهی تماشایی‌اش گل سوم تیمش را در دقیقه 47 زد. والدس دستش را به توپ رساند اما ضربه او به‌حدی دقیق بود که والدس نتوانست مانع گل شدنش شود.

لحظاتی بعد خاویر ماسچرانو از بارسا اخراج شد. داور در حالی خطای او روی ریکی را گرفت که تصاویر آهسته نشان می‌داد بازیکن آرژانتینی توپ را زده و تماس چندانی با حریف نداشته. اما داور کارت زرد دوم را به او داد.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

 

علی معنوی بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

 

شاگردان هوب استیونس در امارات با درخشش دو بازیکن هلندی به بردی تاریخی دست پیدا کردند.

 

شالکه اولین تیم خارجی شد که در 9 سال گذشته در خانه آرسنال پیروز می‌شود. مردان آرسن ونگر نمایش فاجعه‌باری داشتند و شالکه از این موضوع نهایت بهره را برد و با دو گل دیرهنگام پیروزی را رقم زد. این همچنین دومین باخت خانگی آرسنال در ورزشگاه امارات در 28 بازی اخیر اروپایی‌اش بود.

 

آندره سانتوس به‌ویژه در این بازی نمایش بسیار بدی داشت و جفرسون فارفان بارها این مدافع چپ آرسنال را آزار داد.

 

توپچی‌ها در طول بازی تنها یک ضربه در چارچوب حریف زدند.

شالکه بازی را با نمایش فوق‌العاده فارفان عالی آغاز کرد و در دقیقه 14 بود که ابراهیم آفلای روی پاس فارفان به پیش تاخت و در محوطه جریمه به زمین خورد. او کارت زرد گرفت اما تصاویر آهسته نشان می‌داد ویتو مانونه روی او خطا کرده.

شالکه در نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم بود که به گل رسید. آفلای در فاصله 20 متری دروازه با ضربه سر توپ را به کلاس-یان هونتلار رساند و او هم در حالی که سانتوس آفساید را پر کرده بود توپ را به صورت زمینی به گل تبدیل کرد. این گل دردقیقه 76 به ثمر رسید.

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

چهار دقیقه به پایان بازی مانده بود که فارفان باز هم از سانتوس گذشت و سانتر او را آفلای از داخل محوطه شش‌قدم به گل تبدیل کرد.

مون‌پلیه، قهرمان فرانسه هم دو بر یک در خانه به المپیاکوس باخت. شاربونیه (49) برای مون‌پلیه و توروسیدیس (73) و میتراوغلو (90) برای المپیاکوس گل زدند.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 31 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

 

انتظار می رود که نوری شاهین اولین بازی اش در لیورپول را در قلب خط میانی این تیم آغاز کند؛ به ویژه بعد از آنکه لوکاس بعد از مصدومیت، برای سه ماه ازمیادین ورزشی به دور خواهد بود.

 دانیل اگر بعد از پشت سرگذاشتن محرومیتش به ترکیب اصلی لیورپول بازگشته و جای سباستین کواتس را در خط دفاع پرخواهد کرد ولی رحیم استرلینگ هم بعد از نمایش خیره کننده ای که در بازی با سیتی به اجرا گذاشت، حالا درترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.  

ویتو مانون، ممکن است درون دروازه آرسنال قرار بگیرد؛ چرا که شچسنی و فابیانسکی همچنان مصدوم هستند.

مصدومیت طولانی مدت باکاری سانیا باعث خواهد شد تا کارل جنکینسون به جای او در سمت راست خط دفاعی به میدان برود. لوران کاسیه لنی هم به دلیل مصدومیت دراین بازی غایب خواهد بود. 
 
لیگ برتر انگلیس
با ادامه شایعات درمورد اینده تئو والکات، ژروینیو در ترکیب اصلی آرسنال قرار خواهد گرفت و در کنار خود ژیرود و پودولسکی را خواهد دید. الکس اکسالد چمبرلین هم بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
جک ویلشر (از ناحیه قوزک)، امانوئل فریمپونگ  (ازناحیه زانو) و توماس روسیچکی (از ناحیه عضله پا) دیگر مصدومان آرسنال هستند

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی معنوی بازدید : 47 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

برندان راجرز در جریان بازی 5شنبه شب تیمش مقابل تیم هارتس در مرحله مقدماتی لیگ اروپا به تعدادی از مهره های کلیدی اش استراحت داد تا در بازی حساس این هفته لیگ برتر آنها را قبراق و تازه نفس، در اختیار داشته باشد. استیون جرارد، لوئیس سوارس، مارتین اسکرتل و گلن جانسون در بازی با سیتی به ترکیب اصلی تیمشان باز خواهند گشت. خوسه انریکه هم بعد از غیبت در دیدار هفته اول لیورپول در لیگ برتر به دلیل مصدومیت درجریان جلسه تمرینی، به ترکیب اصلی  لیورپول میزبان باز خواهد گشت.

دانیل اگر هم بعد از کارت قرمزی که در دیدار با وست بروم دریافت کرد، برای یک جلسه از همراهی تیمش غایب خواهد بود و اندی کارول و جو کول به دلیل مصدومیت شانس کمرنگی برای حضور دراین بازی دارند.

 از سوی دیگر روبرتو مانچینی مربی سیتی هم سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی تیمش  را به دلیل مصدومیت ازناحیه زانو دردیدار با ساوثهمپتون، برای یک ماهی در اختیارنخواهد داشت. انتظار می رود که ماریو بالوتلی بعد از سپری کردن بیماری چشمی اش به ترکیب اصلی سیتی بازگشته و درکنار تبس به میدان برود.

 

 لیگ برتر جزیره

 

گرث بری و میکا ریچاردزهم به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم میهمان قرار نخواهند گرفت و از همین رو جک رادول در آنفیلد روانه میدان می شود.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
علی معنوی بازدید : 32 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

 

آرسنال در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه استوک سیتی به تساوی بدون گل رسید. 

به گزارش سایت هواداران آرسنال در ایران، دو تیم بازی را آرام شروع کردند و 6 دقیقه زمان برد تا اولین موقعیت روی دروازه آرسنال رقم بخورد که پاس با سر کراوچ در شرایطی آفساید به والتر رسید و او هم دروازه را باز کرد اما کمک داور پرچم خود را به درستی بالا برد و این گل مردود شد.

لحظاتی بعد روی همکاری خوب ژروینیو و ژیرو و با به هم خوردن تعادل مدافع استوک موقعیت خوب شوت زنی برای پودولسکی مهیا شد که شوت او به بلوکه شد و به کرنر رفت. بازی کماکان آرام دنبال می شد و بیشتر توپ و میدان همانند دیدار با ساندرلند در اختیار یاران آرسنال بود ولی آن ها در ایجاد موقعیت خوب ضعیف عمل می کردند. دقایقی بعد لوکاس پودولسکی در یک حرکت انفرادی می رفت برای خود موقعیت شوت زنی ایجاد کند که در پشت محوته جریمه با خطا متوقف شد و این خطا موقعیتی خوب برای کاسورلا بود اما کاشته او به دیوار دفاعی برخورد کرد و به خودش رسید و شوت دوم او هم به بیرون رفت. 
 
 
 
 
 

رقابت های لیگ برتر انگلستان
 
  
 
در نیمه ای که موقعیت گل خوبی برای دو تیم خصوصا روی دروازه مانونه وجود نداشت در دقیقه 28 برای اولین بار مانونه با گرفتن شوت نه چندان محکم بازیکن استوک برای اولین بار دست به واکنشی ساده زد. دقایقی بعد در حالی که در میانه میدان روی آرتتا خطا شد توپ به کازورلا رسید و داور به خوبی آوانتاژ داد و شوت خوب کاسورلا هم توسط بگویچ دروازبان استوک به کرنر رفت. بازی سرد دنبال می شد و با اینکه آرسنال 61 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت راه به جایی نمی برد. در 1دقیقه وقت اضافی گرفته شده بازی هم دو کرنر پیاپی برای آرسنال شکل گرفت که راه به جایی نبرد. 
 
در نیمه دوم هم روال نیمه اول ادامه پیدا کرد و بازی کم موقعیتی شاهد بودیم. بازی آرام دنبال می شد و دو تیم هم به جنگ میانه میدان مشغول بودند دقیقه 63 باز هم در پشت محوته روی پودولسکی خطای نسبتا خشنی شد و ویلکینسون هم اخطار گرفت اما این کاشته را آرتتا به دیوار دفاعی کوبید تا این موقعیت از دست برود. چند دقیقه بعد شوت کازورلا به کرنر رفت و کرنر را خود او با پاسی خوب روی پای تخصصی ژیرو فرستاد که ضربه ژیرو به بیرون رفت. 
در این دقایق ونگر دست به دو تغییر زد و والکات و چمبرلین را به جای ژروینیو و پودولسکی به بازی آورد اما این تعویض ها هم نتوانست روال تکراری بازی را عوض کند. چند دقیقه بعد پاس تئو جنکینسون را در شرایط سانتر قرار داد و پاس او به دیابی رسید و دیابی هم با تعلل و ضربه کم جون خود موقعیت را از دست داد. در 10دقیقه پایانی ونگر سومین تعویض خود را هم کرد که ورود رمسی به جای کاسورلا بود! 
برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
علی معنوی بازدید : 27 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 

داوید لوئیز ستاره برزیلی چلسی بعد از سپری کردن روزهای مصدومیت از ناحیه زانو که مانع از حضور او در بازی با ردینگ ( که با برد 2-4 چلسی همراه بود) شد، حالا آماده است به ترکیب تیمش بازگردد. البته به شرطی که روبرتو دی متئو نخواهد گری کیهیل را در ترکیب اصلی تیمش حفظ کند

اسکار و دانیل استوریج به دلیل نمایش خیره کننده فرنانو تورس، خوان ماتا و ادن آزارد در بازیهای اخیر روی نیمکت ذخیره ها قرار خواهند گرفت و بعید است که شنبه شب بتوانند در ترکیب فیکس چلسی جایی داشته باشند. مارکو مارین خرید تابستانی چلسی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله همسترینگ تا ماه سپتامبر از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

 نیوکاسل هم احتمالا با سیستم 2-4-4- به میدان خواهد آمد؛ همان سیستمی که در بازی قبلی اش مقابل تاتنهام به کار گرفته بود. البته آلن پاردو در نیمه دوم بازی با تاتنهام، ترکیب تیمش را به سیستم 3-3-4 تغییر داد. 

  

لیگ برتر انگلستان

 

شولا آمئوبی و برادر جوانترش  سامی آمئوبی هر دو از ناحیه عضله همسترینگ مصدوم هستند ولی انتظار می رود که پاپیس سیسه و دمبا با برای حضور در بازی تیمشان مقابل چلسی آماده باشند. 
 
فابیو کولوچینی هم مصدومیتش را پشت سرگذاشته و احتمالادر این بازی در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت.رایان تیلور گل تیمش را در بازی 5شنبه شب لیگ اروپا مقابل آترومیتوس به ثمر رساند تا بازی به تساوی 1-1 کشیده شود. ولی احتمالا در این بازی جای او را دنی سیمپسون و یا داویده سانتون پرخواهد کرد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.
علی معنوی بازدید : 27 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 منچستریونایتد در اولین دیدار خانگی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر، مقابل فولام به پیروزی رسید.

ترکیب اصلی فرگوسن در این دیدار احتمالا بسیاری از هواداران این تیم را شگفت زده کرد. سرمربی اسکاتلندی در این دیدار وین رونی را روی نیمکت نشاند و از فن پرسی در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین با بازگشت رافائل، آنتونیو والنسیا به خط میانی منتقل شد. به این ترتیب پل اسکولز نیمکت نشین شد. اشلی یانگ هم جای ولبک را در ترکیب اصلی گرفت.

در سمت مقابل، مارتین یول سرمربی فولام نسبت به دیدار هفته اول که با پیروزی 5-0 به پایان رسید، تنها یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و متیو بریجز جای یان آرنه ریسه مصدوم را گرفت.

 

یونایتدها که در هفته ابتدایی مقابل اورتون شکست خورده بودند، برای کسب یک پیروزی خوب در مقابل تماشاگران خودی پای به میدان گذاشتند اما این فولام بود که خیلی زود به گل رسید.

 

در دقیقه 3 تیم میهمان صاحب یک ضربه آزاد شد. برایان روئیس ارسال کوتاهی انجام داد و دیمین داف به کمک تجربه اش دروازه دخه آ را باز کرد.


لیگ برتر انگلستان

 

 هرچند این گل برای لحظاتی الدترافورد را غرق در سکوت کرد اما شاگردان فرگوسن خیلی زود گل مساوی را به ثمر رساندند. نفوذ پاتریس اورا از سمت چپ و ارسال او، رابین فن پرسی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با هوشمندی اولین گلش برای منچستریونایتد را به ثمر رساند.

بعد از این گل، یونایتدها ریتم همیشگی شان را به دست آوردند و حملات پیاپی شان را روی دروازه حریف آغاز کردند اما خط دفاعی فولام به خوبی در مقابل این حملات ایستادگی کرد وحتی شاگردان یول می توانستند در دقیقه 25 روی یک ضد حمله به کل برسند اما ضربه بریجز با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

هرچند مدافعان فولام تمام توان شان را برای حفاظت از دروازه مارک شواتزر انجام می دادند اما سرانجام در دقیقه 35 شینجی کاگاوا، دیگر خرید تابستانی یونایتدها، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. ضربه محکم کلورلی، با دفع ناقص شواتزر همراه شد و ستاره ژاپنی با یک بغل پای ساده دروازه حریف را باز کرد.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 

علی معنوی بازدید : 27 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

منچستریونایتد آغازی دشوار در این فصل لیگ برتر داشت و در گودیسون پارک به هیچ امتیازی دست نیافت.

روبین ون‌پرسی در این دیدار روی نیمکت نشسته بود و شینجی کاگاوا در ترکیب ثابت قرار گرفته بود. مایکل کریک هم زوج نمانیا ویدیچ در خط دفاعی بود.

دیدار دو تیم بسیار جذاب بود و هر دو تیم موقعیت‌های فراوانی داشتند. با این حال اورتون موقعیت‌های برتری داشت و داوید دخئا شب پرمشغله‌ای را گذراند.

مروان فلینی در اورتون خوش درخشید. ضربه او در دقیقه 10 پس از گذشتن از والنسیا و کریک را دخئا به‌سختی برگرداند.

در آن سو تیم هاوارد هم دو بار ضربات وین رونی را برگرداند.

 

اورتون در ابتدای نیمه دوم توپ را به تیر دروازه حریف کوبید. سانتر تونی هیبرت را فلینی به عثمان سپرد و ضربه سنگین او به تیر خورد.

 

فلینی در دقیقه 57 برای اورتون گل‌زنی کرد. کرنری از سمت راست زده شد و فلینی بالاتر از کریک به هوا خاست و با ضربه سری محکم دروازه حریف را گشود.

 

ون‌پرسی هم به میدان آمد اما اورتون با فلینی همچنان خطرناک بود و در نهایت هر سه امتیاز را گرفت.

  

لیگ برتر انگلستان 

 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

علی معنوی بازدید : 56 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

مردان ژوزه مورینیو فعلا فاصله را با بارسلونا کاستند و با گل‌های ایگواین و رونالدو پیروز شدند.

گل‌های گونسالو ایگواین و کریستیانو رونالدو رئال مادرید را به برد نسبتا آسانی مقابل سلتا ویگو رساند.

رئال نمایش درخشانی نداشت اما توانست به این برد حساس برسد.

مردان ژوزه مورینیو بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 11 به گل رسیدند. ایگواین در سمت چپ توپ را گرفت و تلاش کرد آن را سانتر کند. توپ ناگهان تغییر جهت داد و از بالای سر خاوی واراس، دروازه‌بان سلتا به گل تبدیل شد.

دو تیم در ادامه موقعیت‌هایی هم داشتند. رئال در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم نمایش خوبی نداشت و رونالدو بارها توپ را لو داد. اما رونالدو در دقیقه 67 آن نمایش ضعیف را جبران کرد و از روی نقطه پنالتی گل زد. گوستاوو کابرال با خطا مسعود اوزیل را سرنگون کرد و پنالتی حاصل را رونالدو با خونسردی و اعتماد به نفس به گوشه پایین دروازه زد.

سپس خوسه کایخون به میدان رفت و عملکردی عالی داشت اما نتوانست گلی بزند.

 

لالیگا اسپانیا

 

جهت مشاهده لینک دانلود بازی باید عضو شوید.

علی معنوی بازدید : 24 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 منچسترسیتی دفاع از قهرمانی در این فصل را به همان ترتیبی آغاز کرد که فصل قبل را به پایان برده بود، یعنی ابتدا از حریف عقب افتاد و سپس سه بر دو آنها را برد تا خاطرات چند ماه پیش زنده شود.

جک رادول تازه‌وارد در این دیدار در ترکیب ثابت من‌سیتی قرار گرفته بود. جیمز وارد-پراوز 17 ساله هم اولین بازی خود در لیگ برتر را در تیم قدیس‌ها انجام داد.

سیتی در دقیقه 17 می‌توانست از حریف پیش بیفتد. کارلوس تبس با پاس سمیر نصری به پیش تاخت و یوس هوویولد هلندی او را سرنگون کرد و هوارد وب اعلام پنالتی کرد. سرخیو آگوئرو حاضر به زدن پنالتی نشد و ماریو بالوتلی و جیمز میلنر هم روی نیمکت بودند، و در نتیجه داوید سیلوا پشت توپ ایستاد اما ضربه بد او را کلوین دیویس گرفت.

ساوتهمپتون به‌سختی می‌توانست حمله کند اما در دفاع عالی بود. با این حال دفاع آنها در دقیقه 40 فروریخت. نصری در نیمه حریف فرصت کافی برای فکر کردن یافت و توپ را با پاس چیپ به کارلوس تبس سپرد و او هم به زیبایی دروازه کلوین دیویس را گشود.

ریکی لمبرت، آقای گل فصل پیش مسابقات قهرمانی (دسته دو) در دقیقه 55 به میدان رفت و 4 دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. این بازیکن 30 ساله با شوتی دقیق از گوشه محوطه جریمه گل‌زنی کرد.

 

لیگ برتر انگلستان

 

 استیون دیویس در دقیقه 68 قدیس‌ها را پیش انداخت. پاس ضعیف رادول منجر به ضدحمله شد و استیون دیویس با ضربه‌ای دقیق گل برتری را زد.

اما ادین ژکو در دقیقه 72 بازی را به تساوی کشاند. روی کرنر سمیر نصری و اثر ونسان کمپانی، یحیی توره توپ را به هر ترتیب به ژکو رساند و او گل زد.

در نهایت نصری در دقیقه 80 گل زد. دنی فاکس توپ را با اشتباه و با ضربه سر به سمت او زد و او هم آن را به گل تبدیل کرد.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

علی معنوی بازدید : 27 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

چلسی موفق شد در اولین دیدارش در رقابت های فصل جدید لیگ برتر را با برد 0-2 به پایان برساند. هر دو گل این دیدار در دقایق ابتدایی بازی در نیمه اول به ثمر رسید.

در دقیقه 2 بازی بود که ادن ازارد خرید تابستانی پاسی طلایی را به ایوانوویچ رساند تا این ستاره صربستانی خیلی سریع تیمش را پیش بیندازد.

چلسی که هفته گذشته در کامیونیتی شیلد مغلوب سیتی شده بود، امشب شاهد درخشش ازارد، ستاره 32 میلیون پوندی اش بود.

دقایقی بعد و در حالی که دقیقه 7 بازی را پشت سر می گذاشتیم، ادن ازارد در حال نفوذ به خط دفاعی حریف بود و رامیس بر روی ستاره بلژیکی چلسی مرتکب خطا شد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد.

لمپارد توپ را روی نقطه پنالتی کاشت و توپ را وارد دروازه الحسبی نمود تا چلسی خیلی سریع از حریفش پیش بیفتد.

ویگانی ها از دقیقه 18 بازی، شروع به خلق فرصت هایی به روی دروازه چلسی نمودند ولی خط دفاعی چلسی با حضور داوید لوئیز و ایوانوویچ به ندرت فرصت قدرت نمایی به بازیکنان حریف می داد. شاگردان روبرتو مارتینس هم تدریجا در جریان بازی قرار می گرفتند ولی این هم نتوانست راه به جایی ببرد.

 

لیگ برتر انگلستان

 

از سوی دیگر بازیکنان چلسی بدنبال آن بودند تا کنترل بازی را به دست بگیرند و بازیکنان ویگان، به فشارهایشان ادامه می دادند. 

اندکی بعد از شروع نیمه دوم بازی، این فرناندو تورس بود که فرصت به ثمر رساندن اولین گلش در رقابت های این فصل لیگ برتر را از دست داد. 

اسکار هم در جریان نیمه دوم بازی در ترکیب چلسی قرار گرفت تا اولین بازی اش را برای این تیم برگزار کند و به جای آزارد به ترکیب چلسی رفت. 

البته شاگردان مارتینس در جریان این بازی اصلا ناامید نشدند تا آخرین لحظه برای گلزنی تلاش می کردند ولی این تلاش ها نتیجه ای را در بر نداشت تا بازی با نتیجه 0 - 2 به پایان رسیده و چلسی اولین بردش در فصل جدید لیگ برتر را دشت کند. 

علی معنوی بازدید : 27 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

آرسنال از همین امشب و از شروع بازیهای فصل جدید لیگ برتر، دوران بدون فن پرسی را تجربه خواهد کرد که امید می رود الیویر ژیرود جای ستاره هلندی را در خط حمله توپچی ها پُر کند و تئو والکات که احتمال غیبتش در این بازی به دلیل مصدومیت کمرنگ است، او را حمایت خواهد کرد و کاسورلا و پودولسکی، دیگر خریدهای تابستانی آرسنال هم پشت سر ژیرود قرار خواهند گرفت.

حضور آرتتا در ترکیب آرسنال، به دلیل مصدومیتی که دارد در پس پرده ای از ابهام است؛ ولی او روی نیمکت ذخیره ها خواهد نشست و باکاری سانیا هم به دلیل شکستگی پایش تا ماه سپتامبر غایب خواهد بود.

لائورن کاسیه لنی و آلکس اکسالد چمبرلین به موقع به این دیدار می رسند ولی پرمرتساکر همچنان باید تا آخرین لحظه منتظر نتایج تست های پزشکی بنشیند. توماس روسیچکی هم از ناحیه عضله پا مصدوم است؛ پس آرون رمزی در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد گرفت.

 

لیگ برتر انگلستان

 

گربه های سیاه هم چند مصدوم دارند. وز بران و فیل باردسلی هر دو برای چند هفته ای از میادین دور خواهند بود و مایکل ترنر هم که به نوریچ پیوسته است.

آنها لوئیز ساها را که در روز پنجشنبه خریداری کردند را نیز در اختیار خواهند داشت و این ستاره فرانسوی ممکن است مستقیما به خط حمله این تیم راه یابد. استفان سسگنون هم با وجود مصدومیت اندکی که دارد می تواند در این بازی حضور یابد ولی دیوید واگان قادر به همراهی تیمش نیست.

 

برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب بروید.  

علی معنوی بازدید : 36 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نمایشی تماشایی داشتند و هر کدام دو گل زدند. به این ترتیب بازی بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ دو بر دو مساوی به پایان رسید.

این دیدار در هفته هفتم لالیگا برگزار می شد اما بسیاری بر این باور بودند که می تواند روی نبرد قهرمانی در لالیگا اثر فراوانی داشته باشد. رونالدو و مسی گلهای زیبایی زدند و جدی ترین تهدیدها را روی دروازه حریف ایجاد کردند.

در بارسلونا در غیاب کارلوس پویول و جرارد پیکه، آدریانو زوج دفاعی خاویر ماسکرانو شده بود و ژوزه مورینیو هم کریم بنزما و مسعود اوزیل را به گونزالو ایگواین و کاکا ترجیح داده بود.

رئال مادرید در ابتدای بازی با تمایل به مالکیت توپ بازی را در دست گرفت. در دقیقه 19 بود که روی کرنر اوزیل، ضربه سر سرخیو راموس با فاصله ای بسیار اندک به بیرون رفت. ضعف دفاعی بارسلونا همچنان ادامه داشت و رئال در دقیقه 23 به گل رسید. حرکتی زیبا که اوزیل آغازش کرده بود با پاس بنزما به رونالدو و ضربه او که از بین تیر نزدیک تر و ویکتور والدس به درون دروازه رفت به پایان رسید. این ششمین بار پیاپی بود که رونالدو در ال کلاسیکو گل می زد و از این جهت به رکوردی جدید رسید.


لالیگا اسپانیا

 

مادرید تلاش کرد گل دوم را هم بزند. تنها دو دقیقه بعد بود که ضربه بنزما به تیر دروازه برخورد کرد و آنخل دی ماریا در فرصتی عالی توپ را به بیرون زد. 

سپس تیتو ویلانووا دست به تعویضی زود هنگام زد و مارتین مونتویا جوان را به جای دنی آلوز به میدان فرستاد. آلوز نمایش خوبی نداشت و مونتویا بهتر از او در دفاع کار کرد. 

بارسلونا به تدریج بازی همیشگی خود را از سر گرفت. در دقیقه 31 بود که سانتر پدرو در برخورد به چند نفر، و در نهایت با ضربه سر اشتباه په په مقابل پای لیو مسی قرار گرفت و او که در محوطه جریمه کمین کرده بود توپ را به تور دروازه ایکر کاسیاس رساند. 

بارسا در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و یک بار برخورد آندرس اینیستا و په په در محوطه جریمه که به پنالتی مشکوک بود را داور کرنر گرفت. اما بارسا در دقیقه 61 گل دوم را زد. رئالی ها بارها پشت محوطه جریمه خود خطا کردند و روی یکی از همین خطاها بود که ضربه ایستگاهی لیونل از فاصله 25 متری وارد دروازه کاسیاس شد. مسی این ضربه را فوق العاده زیبا و با مهارت زد و کاسیاس هر کاری کرد نتوانست توپ را دفع کند. مسی اگر گل سوم را هم می زد در کنار آلفردو دی استفانو به عنوان بهترین گلزن ال کلاسیکو قرار می گرفت. 

 

برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب بروید. 

 

 

 

علی معنوی بازدید : 26 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا دو گل دیرهنگام زد تا بازی دو بر صفر باخته را در نهایت سه بر دو ببرد. 

بارسا بازی را مانند همیشه مسلط بر توپ آغاز کرد و موقعیت های خوبی ساخت. سویا که دل به ضد حملات بسته بود در دقیقه 26 به گل رسید. ضربه گری مدل به خاویر ماسکرانو خورد و توپ مقابل پای پیوتر تروخوفسکی افتاد و او هم با ضربه ای دروازه ویکتور والدس را گشود.

بارسا دست به حملات گسترده زد ولی سویا بود که در ابتدای نیمه دوم به گل دوم هم می رسید. پاس سرخیو بوسکتس را مدل گرفت و به آلوارو نگردو سپرد که بین الکساندر سونگ و ماسکرانو بود. او از سونگ گذشت و با ضربه ای دقیق و خونسرد دروازه والدس جلو آمده را گشود. 

بارسا باز هم حمله کرد و یک بار ضربه پدرو را از روی خط برگرداندند. سرانجام در دقیقه 53 بود که چند پاس عالی در نهایت به سسک فابرگاس رسید و او هم از فاصله 20 متری گل زد. 

 

لالیگا اسپانیا

 

بازیکنان سویا بارها در نیمه دوم روی لیونل مسی خطا کردند و روی یکی از همین ضربات بود که مسی آندرس پالوپ را به واکنشی فوق العاده وادار کرد. 

در یک صحنه سرخیو بوسکتس به شکلی خشن در محوطه جریمه حریف روی پای سیسینیو رفت و هر چند داور به او کارت زرد داد، اما رنگ کارت می توانست چیز دیگری باشد. 

سپس دعوای دنباله دار مدل و فابرگاس در دقیقه 72 به ضربه سری منتهی شد که مدل به صورت فابرگاس زد، و داور پس واکنش اغراق آمیز فابرگاس مدل را اخراج کرد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی معنوی بازدید : 38 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (3)

رئال مادرید بازگشت خود در لالیگا را ادامه داد و اینبار پس از دریافت گلی زود هنگام توانست پنج گل به دپورتیوو بزند و از شکست پیروزی بسازد.

ژوزه مورینیو که نگاهی به دیدار وسط هفته با آژاکس هم داشت چهار تغییر در ترکیب نسبت به بازی با رایو وایکانو داده بود.

رافائل واران، یکی از چهار بازیکن جدید ترکیب اجازه داد ریکی از او بگذرد و دروازه ایکر کاسیاس را باز کند و دپور را در دقیقه 15 پیش بیندازد.

اما رئال در دقیقه 23 بازی را به تساوی کشاند. آنخل دی ماریا از مانوئل پابلو گذشت و پابلو او را سرنگون کرد. داور پنالتی گرفت و رونالدو گل تساوی را زد. البته صحنه آهسته نشا می داد که خطا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاده بود.

دپور که در هر شش دیدار اخیر در سانتیاگو برنابئو باخته بود این بار هم به نظر نمی رسید بتواند کار خاصی انجام دهد و پابلو 36 ساله عملکردی فاجعه بار در تیم داشت. 

  

لالیگا اسپانیا

 

 

رئال در دقیقه 38 گل دوم را زد. مسعود اوزیل و لوکا مودریچ که عقب تر از قبل بازی می کرد همکاری کردند و در نهایت توپ با پاسی عالی به دی ماریا رسید که پابلو را جا گذاشته بود. ضربه اول او به تیر برخورد کرد و سپس توپ را وارد دروازه کرد.

سپس رونالدو در دقیقه 44 گل سوم را زد. سانتر سرخیوس راموس را آرانسوبیا ناقص دفع کرد و رونالدو آن را با سر وارد دروازه بدون دروازه بان حریف کرد.

 

برای دانلود کل بازی به ادامه مطلب بروید. 

 

 

 

علی معنوی بازدید : 26 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

آنچه در بازی امشب گذشت باورکردنی نبود. بارسلونا باید با اختلاف فراوانی پیروز می شد و برد آسانی بدست می آورد. اما آنها نه تنها بردی بسیار دیر هنگام بدست آوردند، حتی خطر شکست را هم به شدت حس کردند. تونیو، دروازه بان گرانادا نمایشی فراتر از حیرت انگیز داشت و تا دقیقه 87 بارسا را ناکام گذاشت اما او هم برابر ضربه استثنایی ژاوی نمی توانست کاری بکند.

ژاوی به داد بارسا رسید و در نهایت این تیم توانست پنجمین برد خود را در این فصل لالیگا بدست بیاورد تا به امتیاز 15 برسد.

بارسا بازی را در حالی آغاز کرد که انتظار بردی آسان برایشان می رفت. اما آنها روانی همیشگی را نداشتند و پاس هایشان به گرانادا می رسید که در ضد حملات خطرناک بود، به ویژه با نمایش درخشان فلورو فلورس، بازیکنی که از اودینزه به این تیم پیوسته بود. فلورس یک بار روی اشتباه خاویر ماسکرانو و      آلکس سانگ (زوج خط دفاعی بارسا) توپ را گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

 

لالیگا اسپانیا


بارسا به تدریج بر بازی مسلط شد اما هرگاه که از دست مدافعین حریف رهایی می یافت تونیو در درون دروازه گرانادا سدی فوق العاده مستحکم بود. او یک بار ضربه سر بورخا گومس، مدافع خودی را هم گرفت که داشت وارد دروازه می شد اما با واکنش دیدنی او به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول جدال لفظی طولانی لیونل مسی و داوید ویا (که با هنرنمایی کارگردان اسپانیایی به نمایش کشیده شد) نشان می داد بارسا اوضاع خوبی ندارد.

با بیرون رفتن تیاگو و آمدن ژاوی هرناندس بارسا روند بهتری گرفت اما تونیو همچنان به نمایش قهرمانانه اش ادامه می داد و حتی یک بار هم موقعیتی تک به تک را از لیونل مسی گرفت. کمی بعد سسک فابرگاس موقعیتی طلایی یافت اما ضربه او با واکنش دیدنی تونیو به بیرون رفت.

سپس نوبت به ژاوی رسید که از فاصله ای نزدیک توپ را به گل تبدیل کند اما تونیو با دوندگی فوق العاده ای خود را به توپ رساند و آن را هم گرفت!

 

 

 

 

برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

علی معنوی بازدید : 24 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا رکورد صد درصدی خود را حفظ کرد و ختافه را چهار بر یک در ورزشگاه آلفونسو پرس درهم کوبید. ختافه غول کش که فصل پیش بارسلونا، و این فصل  رئال مادرید را در خانه خود برده بود نتوانست کاری انجام دهد.

غول های کاتان در اوایل بازی سختی کشیدند اما نیمه اول را به سود خود به پایان بردند. لیونل مسی در اواسط نیمه دوم تازه به میدان رفت و الهام بخش پیروزی تیمش شد.

پدرو، سسک فابرگاس و کریستین تیو در خط حمله بارسا قرار گرفته بودند و مسی و ویا نیمکت نشین بودند.

بارسا بازی را خوب شروع نکرد و تیو چندین بار توپ را به آسانی از دست داد تا اینکه در دقیقه 26 بود که به موقعیت جدی رسید. تیاگو آلکانتارا در میانه میدان دو بازیکن حریف را جا گذاشت اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

بارسا در دقیقه 32 به گل رسید. سسک از آلبرتو لوپو گذشت و توپ را به آدریانو پاس داد و او هم از زیر دستان دروازه بان آن را به گل تبدیل کرد.

 

لالیگا اسپانیا

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 51 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (1)

مصائب رئال مادرید ادامه دارد. آنها این بار در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به سویا باختند. 

روخی بلانکوس از اکتبر 2009 مقابل مادرید پیروز نشده بودند اما در این دیدار به برد رسیدند و امید ژوزه مورینیو به این که پیراهن های سبز رنگ رئال برای آنها خوش یمن باشد به جایی نرسید.

بازی با سرعت بسیار بالایی آغاز شد و سویا دست به حمله زد. روی دفع ناقص ایکر کاسیاس نزدیک بود آلوارو نگردو گلزنی کند اما خود کاسیاس توپ را به بیرون زد. کرنر حاصل را ایوان راکیتیچ ارسال کرد و پیوتر تروخوفسکی از سد یارگیری ضعیف آنخل دی ماریا گریخت و از پشت شش قدم با ضربه ای محکم و دقیق توپ را به سقف دروازه مادرید کوبید تا تیمش را در همان دقیقه 2 پیش بیندازد. 

اندکی بعد چیزی نمانده بود رئال ده نفره شود. گونزالو ایگواین ضربه ای ایستگاهی برای تیمش گرفت اما سپس با حرکتی خشن فرناندو ناوارو، مدافع سابق بارسلونا را زد و شانس آورد که اخراج نشد. 

رئال در ادامه نیمه موقعیت هایی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. ژوزه مورینیو در نیمه دوم دی ماریا و مسعود اوزیل ناکارآمد را بیرون آورد و لوکامودریچ و کریم بنزما را جانشین آنها کرد. مودریچ در دقیقه 52 می توانست بازی را مساوی کند اما ضربه تماشایی از راه دور او را آندرس پالوپ دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد.

لالیگا اسپانیا

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

علی معنوی بازدید : 28 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا توانست آمار صد درصدی خود را در این فصل حفظ کند و در نبردی پایاپای مقابل والنسیا به برتری یک بر صفر رسید. آنها اکنون از 3 بازی 9 امتیاز       گرفته اند.

بارسلونا بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و مرتبا در حوالی محوطه جریمه آنها بود. والنسیا هم در ضد حملات خطرناک بود. 

آدریانو در دقیقه 23 تنها گل بازی را زد. تیتو ویلانووا ترجیح داده بود به جای آن که یوردی آلبا را به مصاف تیم سابقش بفرستد از آدریانو پراشتباه در بازی با رئال استفاده کند. و او هم به خوبی پاسخ اعتماد مربی را داد. آدریانو اندکی بیرون از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت پای راست مهار نشدنی اش دروازه دیگو آلوز را گشود.

لالیگا اسپانیا

 

اندکی بعد هم ضربه چیپ سسک فابرگاس با سایش به تیر دروازه به بیرون رفت. 

دو تیم در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتند و یک بار هم ویکتور روییس دروازه ویکتور والدس را با ضربه سر گشود که داور آن را آفساید اعلام کرد. تصاویر آهسته نشان میداد روییس اندکی جلوتر از مدافعان بارسا بوده.

روییس در دقایق پایانی هم روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیتی عالی شد اما توپ خوب روی سر او قرار نگرفت و ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

بارسا به این ترتیب فاصله پنج امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کرد و با دو امتیاز بیشتر از مایورکا، رایو وایکانو و مالاگا در صدر جدول ماند. والنسیا هم هفدهم است.  

 

 

 

علی معنوی بازدید : 29 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید توانست اولین سه امتیاز فصل خود را بدست بیاورد. کریستیانو رونالدو گلهای 149 و 150 خود برای رئال مادرید را زد تا آنها گرانادا را شکست دهند.

رئال مادرید با وجود این برد هرگز نمایشی مانند روزهای اوج خود نداشت و فروغی که از این تیم انتظار می رود را نداشت.

لوکا مودریچ در این بازی برای اولین بار در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و پشت سر کریم بنزما بازی کرد. بنزما به گونزالو هیگواین ترجیح داده شده بود. گرانادا هم با ترکیبی هجومی به میدان رفته بود و بازیکنان تهاجمی بسیاری در ترکیب داشت، هر چند که بیشتر به دفاع مشغول بود.

تیم میزبان کنترل بازی در میانه میدان در اختیار داشت اما نمی توانست به موقعیت خوبی برسد چون دفاع حریف فضایی در اختیارشان قرار نمی داد.

گل اول بازی را رونالدو در دقیقه 26 زد. خوزه کایخون توپ را گرفت و آن را به رونالدو پاس داد. ضربه رونالدو را تونو نتوانست به خوبی بگیرد و توپ از کنار او رد شد و به درون دروازه رفت. 

 

لالیگا اسپانیا


گرانادا در نیمه دوم هم دفاعی سرسخت داشت که این بار هم رونالدو آن را گشود. آنخل دی ماریا، بازیکن تازه وارد رئال پاسخ عمقی زیبایی به رونالدو داد و او هم به زیبایی گل 150 خود را به ثمر رساند.

گرانادا در دقیقه 60 امیدهای خود را کاملا از دست داد. بورخا گومس به دلیل تکل بدی که روی پای رونالدو زد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

مادریدی ها سپس به گل سوم رسیدند. رونالدو لنگ لنگان زمین را ترک کرد و جایش را به گونسالو ایگواین داد که در دقیقه 76 روی پاس خوب بنزما کار گرانادا را تمام کرد.

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

علی معنوی بازدید : 32 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا از ورزشگاه ال سادار با پیروزی دو بر یک گریخت.

اوساسونا در اغلب دقایق دیدار تیم برتر میدان بود و در دقیقه 17 هم به گل رسید. بازی در نیمه دوم به جنجال کشیده شد و تیتو ویلانووا در دقیقه 73 اخراج شد.مسی دو گل زد و بارسلونا مقابل اوساسونا که نمایشی عالی داشت پیروز شد. 

ویلانووا در این بازی به ژاوی و داوید ویا استراحت داده بود و کریستین تیو و آلکسیس سانچس در کنار لیونل مسی در خط حمله بودند. در آن سو هم خبری از مسعود شجاعی روی نیمکت نبود. 

بارسلونا در آفتاب سوزان پامپلونا نمی توانست نمایش همیشگی را داشته باشد. آنها البته یک بار در دقایق ابتدایی با ضربه تیو خطرساز شدند که آندرس فرناندس توپ را دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد، اما در کل نمایش بارسا شبیه به بازی فصل پیشش مقابل اوساسونا بود. 

 

لالیگا اسپانیا

 

زمانی که به نظر می رسید بارسلونا دارد سوار بر بازی می شود، اوساسونا به گل رسید. رولاند لاما سانتری خطرناک از سمت چپ انجام داد که یوزه با یورنته پشت سر یوردی آلبا توپ را با بغل پا به گل تبدیل کرد. 

بارسا به حمله ادامه داد و در دقایق پایانی نیمه اول ضربه ایستگاهی سریع سسک فابرگاس به مسی رسید و ضربه او را فرناندس دفع کرد. اینیستا سپس توپ را زد که فرناندس ضربه او را هم گرفت. 

نینیو در نیمه دوم روی اشتباه بد سرخیو بوسکتس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او هم از زاویه بسته به تیر خورد. 

ویلانووا در دقیقه 73 به دلیل اعتراض به کمک داور اخراج شد. اما اندکی بعد بازی جنجالی شد. فرناندس، داور مسابقه ناخودآگاه سد راه پاچی پونیال شد، توپ به بارسا رسید، آنها به زمین اوساسونا رفتند و سانچس توانست توپ را به مسی برساند و او هم از فاصله ای نزدیک گل زنی کرد. بازیکنان اوساسونا به داور معترض بودند و می گفتند گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و پونیال به دلیل اعتراض شدید اخراج شد. 

مسی در دقیقه 80 گل برتری را زد. آلبا سانتری زمینی انجام داد و مسی با بغل پا دروازه فرناندس را گشود. 

بارسا به این ترتیب سه امتیاز حساس را از دیدار در خانه تیمی گرفت که معمولا مقابلش به مشکل برمی خورد. 

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 23 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

فاصله رئال مادرید با بارسلونا در همین ابتدای فصل به پنج امتیاز رسید. رئال نتوانست در ورزشگاه آلفونسو پرس از ختافه امتیازی بگیرد و دو بر یک مقابل این تیم مادریدی شکست خورد. آنها هنوز در لالیگا پیروز نشده اند. 

مادرید در دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما ضربه مسعود اوزیل پس از تبادل چند پاس عالی با کریس رونالدو به تیر دروازه برخورد کرد.

 

رقابت های لالیگا

 

سپس رونالدو دو ضربه ایستگاهی خطرناک زد که راهی به دروازه نیافت.

مردان ژوزه مورینیو سرانجام در دقیقه 30 پیش افتادند. آنخل دی ماریا مقابل دفاع ختافه توپ را گرفت و آن را به گونزالو ایگواین پاس داد. او از سد آلکسیس گریخت و از زاویه بسته دروازه میگل مویا را گشود. 

میزبان در نیمه دوم نمایش قدرتمندی داشت و در دقیقه 53 به گل رسید. عبدالعزیز براده از سمت راست توپ را برای خوان والرا فرستاد و او هم با ضربه سری قدرتمند دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد. 

مورینیو سپس کریم بنزما را به جای لاسانا دیارا به میدان فرستاد. اما ختافه در دقیقه 75 گل دوم را هم زد. آدرین کولونگا تازه وارد رائول آلبیول را به راحتی جا گذاشت و توپ را به براده سپرد تا این بازیکن مراکشی توپ را کنترل کند و کاسیاس را مغلوب کند. 

در دقایق پایانی هم فابیو کوئنترائو به دلیل اعتراض شدید به داوری از روی نیمکت کارت قرمز گرفت.

مادرید با این باخت با یک امتیاز از دو بازی در رده پانزدهم قرار دارد. ختافه هم اولین برد فصل خود را کسب کرد. 

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 43 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید متقاعد کننده نبود. آنها دفاع از قهرمانی لالیگا را با تساوی یک بر یک مقابل والنسیا در سانتیاگو برنابئو آغاز کردند.

مادرید البته بازی را عالی آغاز کرد. آنخل دی ماریا و کریستیانو رونالدو از فاصله دور به سمت دروازه والنسیا شوت می زدند که البته دروازه دیگو آلوس را نمی توانستند تهدید کنند.

رئال اما در دقیقه 10 به گل رسید. گونزالو ایگواین که به کریم بنزما ترجیح داده شده بود از تله آفساید گریخت، توپ را به شکلی عالی گرفت و تلاش کرد دروازه آلوس را باز کند اما آلوس ضربه او را برگرداند. ضربه دوم ایگواین را هم آلوس نگذاشت به گل تبدیل شود تا این که ایگواین در بار سوم آن را به تور دروازه رساند. 

مردان ژوزه مورینیو بعد از این گل آرام شدند و تلاش کردند به کنترل بازی بپردازند. والنسیا عمقی دفاع می کرد و رئال نمی توانست به موقعیت های خوبی برسد.

رئال بتدریج بازی را آسان گرفت و همین باعث شد والنسیا در دقیقه 42 به گل تساوی برسد. ایکر کاسیاس نتوانست ضربه عالی تینو کاستا را خوب دفع کند و ژوناس توپ را به آسانی وارد دروازه بدون دروازه بان حریف کرد. کاسیاس در این صحنه په په را هم مصدوم کرد و این مدافع پرتغالی در بین دو نیمه جایش را به رائول آلبیول داد.


رقابت های لالیگا

مادرید در ابتدای نیمه دوم موقعیتی عالی داشت که مسعود اوزیل توپ را نتوانست از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل کند. 

سپس دو تیم بازی ملالت باری را به نمایش گذاشتند تا این که مورینیو کریم بنزما را در دقیقه 60 به جای لاسانا دیارا به میدان فرستاد. در دقیقه 66 بود که سانتر عالی دی ماریا با جای گیری بد آلوس همراه شد. اما ضربه سر ایگواین به تیر دروازه برخورد کرد. 

بازی پس از این موقعیت باز هم آرام بود. در دقیقه 82 اما رئال موقعیت خوبی داشت که در آن رونالدو که شب فوق العاده آرامی را پشت سر می گذاشت توپ را به بنزما سپرد ولی ضربه این مهاجم فرانسوی را دروازه بان والنسیا دفع کرد. 

در نهایت بازی دو تیم با همین تساوی به پایان رسید. 


برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

علی معنوی بازدید : 47 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

بازی بارسلونا و رئال سوسیه داد نخستین بازی بود که تیتو ویلانووا رسما بعنوان سرمربی روی نیمکت تیم بارسا نشسته بود. که بارسا موفق شد حریف خود را با اقتدار شکست دهد. بارسلونا در همان نیمه اول کار تیم حریف را تمام کرد و نتیجه را چهار بر یک کرد و نیمه دوم یک گل دیگر هم زد تا در پایان بارسلونا موفق شود فصل را با پیروزی پنج بر یک آغاز کند. تا زنگ خطر را برای تیم پر مهره رئال مادرید به صدا در بیاورد. باید دید آیا بارسا می تواند در ادامه بازیهای این فصل هم مثل این بازی نمایشی مقتدرانه ارائه دهد؟

رقابت های لالیگا


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 154
  • بازدید کلی : 173,653
  • کدهای اختصاصی