loading...
دانلود بازیهای رئال ، بارسلون با لینک مستقیم
علی معنوی بازدید : 33 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

 

سرمربی ایتالیایی سیتی، خودش رامقصر باخت 1-3 در آمستردام مقابل آژاکس می داند.

روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرده که باخت 1-3 تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا، تقصیر او بود.

 سیتی در نیمه اول با گل سمیر نصری از میزبان هلندی پیش افتاد ولی سه گل دریافت کرد.

 در ابتدای نیمه دوم مانچینی تصمیم گرفت تا سیستم بازی تیمش را به 2-5-3 تغییر دهد ولی با تغییر این سیستم، سیتی گلهای بیشتری دریافت کرد.

در پایان این بازی روبرتو مانچینی به اسکای سپورتس گفت:« فکر می کنم آژاکس بهتر از ما بازی کرد. آنها فوتبال بهتری را ارائه کردند. شاید تقصیر من بود. من بازیکنانم را به خوبی برای این بازی آماده نکرده بودم. من مسئولیت این شکست را می پذیریم. من تیم را تنهابه یک شیوه اماده کرده بودم و اوضاع متفاوت بود. به همین خاطر هم بود که ما باختیم. البته ما اصلا آژاکس را دست کم نگرفتهب ودیم ولی زمانی که تیم را برای یک بازی آماده می کنی، تنها به یک روش این کار را انجام می دهی ولی این بازی با آنچه من فکر می کردم متفاوت بود.»

سرمربی سیتی ادامه داد:« فکر می کنم که ما فرصت های بیشتری برای گلزنی داشتیم و در لیگ قهرمانان اروپا باید گل بزنی؛ حتی وقتی که خوب بازی نمی کنی. بعد از بازی با دورتموند من گفتم که فهمیدم که اشتباه کرده ام. ولی باید این را هم درنظر داشت که ما بازیکنان مصدوم زیادی هم داشتیم. در هر صورت، این تقصیر من است و من مسئولیت این باخت را می پذیرم.»

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

مانچینی درادامه به این نکته اشاره کرد که خواسته او از شاگردانش این بوده که بدوند و گل بزنند:« ما بازی را برای 5 دقیقه تغییر دادیم؛ ولی همیشه در زمین 11 بازیکن داشتیم. این تغییرات را قبل از آنکه دو گل دریافت کنیم، اعمال کردیم. من فکر نمی کنم که این مهم باشد. سه، چهار، پنج، شش یا هفت. اگر کسی بخواهد دنبال بهانه باشد که خب، ولی برایم مهم نیست. وقتی بازی می کنی باید قوی باشی: تاکتیک تیم یک چیز است: بدوی و گل بزنی.»

این مربی 47 ساله درادامه به این نکته اشاره کرد که الان تیمش برای صعود به دور بعد کار سختی خواهد داشت:« فکر می کنم که کار برای صعود ما به دور بعد سخت شده، خیلی سخت. الان یک تیم با 7 امتیاز داریم، یک تیم با شش امتیاز و تیم دیگر هم سه امتیازی است. حالا با یک ماراتن مثل سال قبل مواجهیم. بعیدمی دانم. سخت است که بتوانیم به جریان رقابت ها برگردیم. ما فوتبال بازی می کنیم. ممکن است در یک بازی مثل 4شنبه شب بدبازیم و ببازیم ولی فصل طولانی است.»

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 192
  • بازدید کلی : 173,691
  • کدهای اختصاصی