loading...
دانلود بازیهای رئال ، بارسلون با لینک مستقیم
علی معنوی بازدید : 37 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

اینترمیلان از دقیقه 48 با اخراج ناگاموتو 10 نفره مقابل میلان بازی کرد.

 

دربی دلا مادونینا با تنها گل والتر ساموئل به سود اینتر به پایان رسید.

 ساموئل در یکی از اولین حملات تیمش در همان دقیقه 4 سانتر استبان کامبیاسو را به گل تبدیل کرد. ضربه ایستگاهی کامبیاسو از کریستین آبیاتی گذشت و ساموئل که در تیر دورتر منتظر توپ بود آن را از زاویه‌ای بسته به گل تبدیل کرد.

 مردان آندره‌آ استراماچونی در دقیقه 48 ده‌نفره شدند اما در نهایت هر سه امتیاز را گرفتند.

اینتر می‌خواست دوباره فاصله با یوونتوس را به چهار امتیاز برساند و این‌گونه هم شد.

دیه‌گو میلیتو می‌توانست اندکی بعد فاصله را دوبرابر کند اما نتوانست روی دفع ناقص آبیاتی گل‌زنی کند و خود آبیاتی اشتباهش را جبران کرد.

میلان که بویان را در خط حمله داشت بیشتر به دنبال ایجاد موقعیت از فاصله‌های دور بود. یک بار شوت ریکاردو مونتولیوو را سمیر هاندانوویچ دفع کرد و یک بار هم کوین پرینس بواتنگ توپ را از دفاع اینتر ربود اما نتوانست فرصت عالی‌اش را به گل تبدیل کند.

در اواخر نیمه اول بود که مشت هاندانوویچ مقابل پای مونتولیوو افتاد و او توپ را وارد دروازه اینتر کرد. اما داور گل را به دلیل خطای جزئی مونتولیوو روی هاندانوویچ مردود اعلام کرد.

 

سری آ ایتالیا

 

 اینتر در دقیقه 48 ده‌نفره شد. یوتو ناگاتومو به دلیل خطای هند بیهوده‌ای که در مرکز میدان انجام داد با کارت زرد دوم اخراج شد. البته داور در دادن کارت زرد سخت‌گیری کرد.

میلان سپس کنترل بازی را در دست گرفت، هرچند که نمی‌توانست موقعیت خوب چندانی بسازد. چند بار مونتولیوو از راه دور شوت زد و بویان هم فرصت‌هایی داشت. یک بار هم در دقیقه 75 بود که سانتر عالی روبینیو داشت روی پای جیامپائولو پاتزینی می‌نشست که این مهاجم سابق اینتر با ان که خودش را پرتاب کرد اما نتوانست توپ را به گل تبدیل کند.

در نهایت اینتر با درخشش هاندانوویچ توانست سه امتیاز حساس این مسابقه را بگیرد و 15 امتیازی شود. آنها هفت بازی انجام داده‌اند. میلان هم در میانه‌های جدول ماند. این چهارمین شکست آنها در طول این هفت هفته بود.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 33 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

یوونتوس به‌سختی توانست ناپولی را با گل‌های دقایق پایانی ببرد اما در نهایت این برد بسیار شیرین بود.

 

یوونتوس با بردن ناپولی با 22 امتیاز از 8 بازی در صدر جدول سری آ ماند. برنده این دیدار صدرنشین سری آ می‌شد و اکنون ناپولی با 19 امتیاز دوم است.

 یوونتوس در زمینه مالکیت توپ و میدان عملکرد خوبی داشت اما نمی‌توانست موقعیت حساسی ایجاد کند. ناپولی در نیمه اول می‌توانست به گل برسد اما ضربه ایستگاهی ادینسون کاوانی به تیر دروازه برخورد کرد. کاوانی این ضربه را از زاویه‌ای بسته زد.

 بازی دو تیم جذابیت چندانی نداشت و یوونتوس در دقیقه 80 سرانجام توانست با خلق موقعیتی خوب به گل برسد. آندره‌آ پیرلو کرنر خطرناکی روی دروازه فرستاد و آن را مارتین کاسرس با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

دو دقیقه بعد بود که گل دوم هم زده می‌شد. پال پاگبا توپ را گرفت و با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه پایینی دروازه رساند.

 

سری آ ایتالیا

 

 جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 36 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (0)

 

سیتی در خانه وست بروم دست به کار بزرگی زد و 10 نفره موفق شد میزبان سرسختش را شکست دهد.

 

منچسترسیتی با درخشش ادین ژکو، موفق شد 2-1 وست بروم را شکست دهد و جایگاهش در رتبه سوم را تثبیت کند.

در این دیدار سیتی داوید سیلوا را در اختیار نداشت تا مانچینی مجبور شود در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کند اما شرایط در دقیقه 23 و با اخراج جیمز میلنر برای سیتی دشوارتر از قبل شد.

 هافبک ملی پوش سیتی به خاطر خطایی که روی لانگ مرتکب شد با کارت قرمز مستقیم مارک کلاتن برگ روبرو شد و تصاویر تلویزیونی نشان داد که تصمیم داور درست بوده است.

این اتفاق جریان بازی را به سود میزبان تغییر دارد و این وست بروم بود که با حمایت هواداران، بازی را در دست گرفت. در مقابل مانچو بعد از 10 نفره شدن، نگران بدتر شدن اوضاع توسط بالوتلی بود. ستاره ایتالیایی چندان سرحال نبود و بعد از اخطاری که در دقیقه 19 گرفت، با درگیری هایی که ایجاد می کرد، خطر اخراج را به شدت احساس می کرد. 

اما در نهایت بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت بازی در نیمه دوم رقم بخورد. در حالی که انتظار می رفت مانچو در ابتدای نیمه دوم بالوتلی را از زمین خارج کند، در کمال تعجب مهاجم ایتالیایی بار دیگر به میدان بازگشت.
 
 
لیگ برتر انگلستان
با آغاز نیمه دوم سیتی بازی را در دست گرفت تبس یک موقعیت خوب را از دست داد.

اما در در دقیقه 67 و برخلاف جریان بازی وست بروم به گل رسید. پیتر اودموینگی که به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته بود، لانگ را صاحب موقعیت کرد و او نیز دروازه هارت را باز کرد.

شرایط برای سیتی 10 نفره سخت تر شد اما مانچو که دوست نداشت با شکست در این دیدار، فاصله ای 8 امتیازی با چلسی صدر نشین پیدا کند، در دقیقه 78 ژکو را به میدان فرستاد و این مهاجم بوسنیایی در اولین موقعیتش، گل تساوی را به ثمر رساند.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه تساوی به پایان خواهد رسید، ژکو یک بار دیگر گلزنی کرد تا سه امتیاز این دیدار حساس و دشوار نصیب شاگردان مانچینی شود و آنها همچنان با رقیب همشهری هم امتیاز باقی بمانند.

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.
علی معنوی بازدید : 25 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

 

ستاره یونایتدها در این دیدار سه گل زد که البته یکی از آنها به دروازه خودی بود.

 

منچستریونایتد با درخشش زوج خط حمله اش، وین رونی و رابین فن پرسی، اولین شکست فصل را به استوک تحمیل کرد.

 در این دیدار رونی برای هر دو تیم گلزنی کرد اما در نهایت این منچستریونایتد بود که توانست اولین شکست فصل استوک را رقم بزند.

 تنها یازده دقیقه از بازی سپری شده بود که روی ضربه آزاد آدام، وین رونی گل اول بازی را وارد دروازه خودی کرد و استوک برخلاف جریان بازی از میزبان پیش افتاد.

اما این برتری تنها 16 دقیقه پایدار ماند و رونی در دقیقه 27 روی ارسال فن پرسی، اولین گل فصلش را وارد دروازه استوک کرد و کار را به تساوی کشید.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود و رابین فن پرسی، مهاجم هلندی شیاطین سرخ در آخرین دقیقه از نیمه اول، روی ارسال والنسیا، با پای چپ دروازه بگوویچ را باز کرد تا شاگردان فرگوسن با پیروزی به رختکن بروند.

 

لیگ برتر انگلستان

 

  در اولین دقیقه از نیمه دوم، دنی ولبک روی سانتر رونی، موقعیت طلبانه از بین دو مدافع حریف، دروازه استوک را برای بار سوم باز کرد. 

 

بازیکنان استوک اجازه ندادند برتری دو گله یونایتدها چندان پایدار بماند و در دقیقه 59، کایتلی با یک حرکت انفرادی فوق العاده، با پشت سر گذاشتن مدافعان منچستریونایتد، دخه آ را مغلوب کرد و بار دیگر اختلاف را به حداقل رساند.

امیدهای شاگردان تونی پالیس برای به تساوی کشیدن بازی با گل دقیقه 65 رونی بار دیگر کمرنگ شد. مهاجم ملی پوش یونایتدها کرنر رابین فن پرسی را به گل چهارم تیمش تبدیل کرد تا فرگوسن بیش از پیش از داشتن چنین زوجی احساس خوشبختی کند.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا منچستریونایتد در رتبه دوم جدول باقی بماند.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 24 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

 

چلسی که در نیمه دوم از حریف عقب افتاد، در نهایت پیروزی شیرینی در خانه حریف به دست آورد.

 

چلسی با پیروزی 4-2 در خانه تاتنهام، جایگاهش در صدر جدول رده بندی را حفظ کرد.

 در حالی که بسیاری منتظر انتقام گیری ویلاس بواس از باشگاه سابقش بودند، این چلسی بود که با ارائه یک نمایش دیدنی، وایت هارت را غرق سکوت کرد.

 در این دیدار ویلاس بواس بار دیگر برد فریدل را در ترکیب اصلی قرار داد اما از موسا دمبله و گرت بیل در ترکیب اصلی خبری نبود.

در سمت مقابل جان تری، کاپیتان چلسی در این دیدار اولین جلسه محرومیت 4 جلسه ای اش را پست سر می گذاشت اما آبی ها در نیمه اول کمتر غیبت او را احساس کردند.

در نیمه اول دو ضربه والی مهمترین اتفاقات بازی بودند. ابتدا در دقیقه 4 ضربه والی ویلیام گالاس، کاپیتان تاتنهام روی کرنر سیگوردسون از بالای دروازه به بیرون رفت.

لیگ برتر انگلستان

 

اما دومین ضربه، قفل دروازه تاتنهام را در دقیقه 18 باز کرد. گالاس تلاش کرد با یک ضربه سر، کرنر چلسی را دفع کند اما توپ در موقعیتی مناسب به کیهیل رسید و او با ضربه ای دیدنی دروازه فریدل را باز کرد.

آبی ها می توانستند در دقیقه 39 به گل دوم برسند اما فریدل به کمک تیر دروازه اجازه باز شدن دروازه تاتنهام برای باز دوم را نداد. در نهایت نیمه اول با تک گل کیهیل به پایان رسید.

ویلاس بواس در بین دونیمه تغییری ایجاد نکرد اما تاتنهام نیمه دوم را کاملا متفاوت آغاز کرد.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

علی معنوی بازدید : 26 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

اشتباه بزرگ داور، یک گل به خودی، اشتباه والدس و ده‌نفره بازی کردن در یک نیمه هم نتوانست مانع پیروزی بارسلونا شود!

 

هنگامی که دقیقه 18 فرارسید همگان انتظار آن را داشتند که بارسا به بردی حیرت‌انگیز و پرگل برسد. بازی پرگل شد، اما از نوعی دیگر!

بارسلونا در همان دقیقه 3 به گل رسید. یوردی آلبا پاس عمقی عالی سسک فابرگاس را گرفت و دروازه دنی آرانسوبیا را گشود.

دقیقه 8 بود که بازی دو بر صفر شد. آندرس اینیستا در شرایطی نامتعادل توپ را به لیونل مسی داد. او هم آن را به کریستین تی‌یو در سمت راست رساند و تی‌یو پس از حرکت تکنیکی زیبا و جا گذاشتن آیوسه توپ را از بین پاهای آرانسوبیا به گل تبدیل کرد.

بازی در دقیقه 18 سه بر صفر شد. لیونل مسی پاس تماشایی پشت پای سسک را گرفت و آن را با شوتی مهارنشدنی به بالای دروازه حریف زد.

اما یکی از اتفاقات مهم در دقیقه 26 افتاد. خاویر ماسچرانو با تکل روی پای پیتزی رفت و او را سرنگون کرد. داور در حالی پنالتی گرفت که تصاویر نشان می‌داد خطا پشت محوطه جریمه انجام شده. پنالتی را پیتزی به گل تبدیل کرد.

دپورتیوو در دقیقه 37 گل دوم را هم زد. الکس برگانتینوس روی دفع بارسا روی یک ضربه کرنر شوتی زد که توپ در دستان ویکتور والدس داشت قرار می‌گرفت اما اشتباه والدس باعث شد توپ به دروازه برود.

 

لالیگا اسپانیا

 

اما لیونل مسی در دقیقه 43 باز هم گل‌زنی کرد. او پاس بیرون پای فابرگاس را گرفت و با شوتی زمینی دروازه حریف را گشود.

دپور نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و پیتزی با ضربه ایستگاهی تماشایی‌اش گل سوم تیمش را در دقیقه 47 زد. والدس دستش را به توپ رساند اما ضربه او به‌حدی دقیق بود که والدس نتوانست مانع گل شدنش شود.

لحظاتی بعد خاویر ماسچرانو از بارسا اخراج شد. داور در حالی خطای او روی ریکی را گرفت که تصاویر آهسته نشان می‌داد بازیکن آرژانتینی توپ را زده و تماس چندانی با حریف نداشته. اما داور کارت زرد دوم را به او داد.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

 

علی معنوی بازدید : 24 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (1)

 

شاگردان هوب استیونس در امارات با درخشش دو بازیکن هلندی به بردی تاریخی دست پیدا کردند.

 

شالکه اولین تیم خارجی شد که در 9 سال گذشته در خانه آرسنال پیروز می‌شود. مردان آرسن ونگر نمایش فاجعه‌باری داشتند و شالکه از این موضوع نهایت بهره را برد و با دو گل دیرهنگام پیروزی را رقم زد. این همچنین دومین باخت خانگی آرسنال در ورزشگاه امارات در 28 بازی اخیر اروپایی‌اش بود.

 

آندره سانتوس به‌ویژه در این بازی نمایش بسیار بدی داشت و جفرسون فارفان بارها این مدافع چپ آرسنال را آزار داد.

 

توپچی‌ها در طول بازی تنها یک ضربه در چارچوب حریف زدند.

شالکه بازی را با نمایش فوق‌العاده فارفان عالی آغاز کرد و در دقیقه 14 بود که ابراهیم آفلای روی پاس فارفان به پیش تاخت و در محوطه جریمه به زمین خورد. او کارت زرد گرفت اما تصاویر آهسته نشان می‌داد ویتو مانونه روی او خطا کرده.

شالکه در نیمه اول خوب بود اما در نیمه دوم بود که به گل رسید. آفلای در فاصله 20 متری دروازه با ضربه سر توپ را به کلاس-یان هونتلار رساند و او هم در حالی که سانتوس آفساید را پر کرده بود توپ را به صورت زمینی به گل تبدیل کرد. این گل دردقیقه 76 به ثمر رسید.

 

لیگ قهرمانان اروپا

 

 

چهار دقیقه به پایان بازی مانده بود که فارفان باز هم از سانتوس گذشت و سانتر او را آفلای از داخل محوطه شش‌قدم به گل تبدیل کرد.

مون‌پلیه، قهرمان فرانسه هم دو بر یک در خانه به المپیاکوس باخت. شاربونیه (49) برای مون‌پلیه و توروسیدیس (73) و میتراوغلو (90) برای المپیاکوس گل زدند.

 

جهت مشاهده لينک دانلود بازي بايد عضو شويد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 173,655
  • کدهای اختصاصی