loading...
دانلود بازیهای رئال ، بارسلون با لینک مستقیم
علی معنوی بازدید : 31 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

 

انتظار می رود که نوری شاهین اولین بازی اش در لیورپول را در قلب خط میانی این تیم آغاز کند؛ به ویژه بعد از آنکه لوکاس بعد از مصدومیت، برای سه ماه ازمیادین ورزشی به دور خواهد بود.

 دانیل اگر بعد از پشت سرگذاشتن محرومیتش به ترکیب اصلی لیورپول بازگشته و جای سباستین کواتس را در خط دفاع پرخواهد کرد ولی رحیم استرلینگ هم بعد از نمایش خیره کننده ای که در بازی با سیتی به اجرا گذاشت، حالا درترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت.  

ویتو مانون، ممکن است درون دروازه آرسنال قرار بگیرد؛ چرا که شچسنی و فابیانسکی همچنان مصدوم هستند.

مصدومیت طولانی مدت باکاری سانیا باعث خواهد شد تا کارل جنکینسون به جای او در سمت راست خط دفاعی به میدان برود. لوران کاسیه لنی هم به دلیل مصدومیت دراین بازی غایب خواهد بود. 
 
لیگ برتر انگلیس
با ادامه شایعات درمورد اینده تئو والکات، ژروینیو در ترکیب اصلی آرسنال قرار خواهد گرفت و در کنار خود ژیرود و پودولسکی را خواهد دید. الکس اکسالد چمبرلین هم بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
جک ویلشر (از ناحیه قوزک)، امانوئل فریمپونگ  (ازناحیه زانو) و توماس روسیچکی (از ناحیه عضله پا) دیگر مصدومان آرسنال هستند

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی معنوی بازدید : 48 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

برندان راجرز در جریان بازی 5شنبه شب تیمش مقابل تیم هارتس در مرحله مقدماتی لیگ اروپا به تعدادی از مهره های کلیدی اش استراحت داد تا در بازی حساس این هفته لیگ برتر آنها را قبراق و تازه نفس، در اختیار داشته باشد. استیون جرارد، لوئیس سوارس، مارتین اسکرتل و گلن جانسون در بازی با سیتی به ترکیب اصلی تیمشان باز خواهند گشت. خوسه انریکه هم بعد از غیبت در دیدار هفته اول لیورپول در لیگ برتر به دلیل مصدومیت درجریان جلسه تمرینی، به ترکیب اصلی  لیورپول میزبان باز خواهد گشت.

دانیل اگر هم بعد از کارت قرمزی که در دیدار با وست بروم دریافت کرد، برای یک جلسه از همراهی تیمش غایب خواهد بود و اندی کارول و جو کول به دلیل مصدومیت شانس کمرنگی برای حضور دراین بازی دارند.

 از سوی دیگر روبرتو مانچینی مربی سیتی هم سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی تیمش  را به دلیل مصدومیت ازناحیه زانو دردیدار با ساوثهمپتون، برای یک ماهی در اختیارنخواهد داشت. انتظار می رود که ماریو بالوتلی بعد از سپری کردن بیماری چشمی اش به ترکیب اصلی سیتی بازگشته و درکنار تبس به میدان برود.

 

 لیگ برتر جزیره

 

گرث بری و میکا ریچاردزهم به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم میهمان قرار نخواهند گرفت و از همین رو جک رادول در آنفیلد روانه میدان می شود.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
علی معنوی بازدید : 32 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

 

آرسنال در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه استوک سیتی به تساوی بدون گل رسید. 

به گزارش سایت هواداران آرسنال در ایران، دو تیم بازی را آرام شروع کردند و 6 دقیقه زمان برد تا اولین موقعیت روی دروازه آرسنال رقم بخورد که پاس با سر کراوچ در شرایطی آفساید به والتر رسید و او هم دروازه را باز کرد اما کمک داور پرچم خود را به درستی بالا برد و این گل مردود شد.

لحظاتی بعد روی همکاری خوب ژروینیو و ژیرو و با به هم خوردن تعادل مدافع استوک موقعیت خوب شوت زنی برای پودولسکی مهیا شد که شوت او به بلوکه شد و به کرنر رفت. بازی کماکان آرام دنبال می شد و بیشتر توپ و میدان همانند دیدار با ساندرلند در اختیار یاران آرسنال بود ولی آن ها در ایجاد موقعیت خوب ضعیف عمل می کردند. دقایقی بعد لوکاس پودولسکی در یک حرکت انفرادی می رفت برای خود موقعیت شوت زنی ایجاد کند که در پشت محوته جریمه با خطا متوقف شد و این خطا موقعیتی خوب برای کاسورلا بود اما کاشته او به دیوار دفاعی برخورد کرد و به خودش رسید و شوت دوم او هم به بیرون رفت. 
 
 
 
 
 

رقابت های لیگ برتر انگلستان
 
  
 
در نیمه ای که موقعیت گل خوبی برای دو تیم خصوصا روی دروازه مانونه وجود نداشت در دقیقه 28 برای اولین بار مانونه با گرفتن شوت نه چندان محکم بازیکن استوک برای اولین بار دست به واکنشی ساده زد. دقایقی بعد در حالی که در میانه میدان روی آرتتا خطا شد توپ به کازورلا رسید و داور به خوبی آوانتاژ داد و شوت خوب کاسورلا هم توسط بگویچ دروازبان استوک به کرنر رفت. بازی سرد دنبال می شد و با اینکه آرسنال 61 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت راه به جایی نمی برد. در 1دقیقه وقت اضافی گرفته شده بازی هم دو کرنر پیاپی برای آرسنال شکل گرفت که راه به جایی نبرد. 
 
در نیمه دوم هم روال نیمه اول ادامه پیدا کرد و بازی کم موقعیتی شاهد بودیم. بازی آرام دنبال می شد و دو تیم هم به جنگ میانه میدان مشغول بودند دقیقه 63 باز هم در پشت محوته روی پودولسکی خطای نسبتا خشنی شد و ویلکینسون هم اخطار گرفت اما این کاشته را آرتتا به دیوار دفاعی کوبید تا این موقعیت از دست برود. چند دقیقه بعد شوت کازورلا به کرنر رفت و کرنر را خود او با پاسی خوب روی پای تخصصی ژیرو فرستاد که ضربه ژیرو به بیرون رفت. 
در این دقایق ونگر دست به دو تغییر زد و والکات و چمبرلین را به جای ژروینیو و پودولسکی به بازی آورد اما این تعویض ها هم نتوانست روال تکراری بازی را عوض کند. چند دقیقه بعد پاس تئو جنکینسون را در شرایط سانتر قرار داد و پاس او به دیابی رسید و دیابی هم با تعلل و ضربه کم جون خود موقعیت را از دست داد. در 10دقیقه پایانی ونگر سومین تعویض خود را هم کرد که ورود رمسی به جای کاسورلا بود! 
برای دانلود به ادامه مطلب بروید.
علی معنوی بازدید : 27 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

 

داوید لوئیز ستاره برزیلی چلسی بعد از سپری کردن روزهای مصدومیت از ناحیه زانو که مانع از حضور او در بازی با ردینگ ( که با برد 2-4 چلسی همراه بود) شد، حالا آماده است به ترکیب تیمش بازگردد. البته به شرطی که روبرتو دی متئو نخواهد گری کیهیل را در ترکیب اصلی تیمش حفظ کند

اسکار و دانیل استوریج به دلیل نمایش خیره کننده فرنانو تورس، خوان ماتا و ادن آزارد در بازیهای اخیر روی نیمکت ذخیره ها قرار خواهند گرفت و بعید است که شنبه شب بتوانند در ترکیب فیکس چلسی جایی داشته باشند. مارکو مارین خرید تابستانی چلسی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله همسترینگ تا ماه سپتامبر از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

 نیوکاسل هم احتمالا با سیستم 2-4-4- به میدان خواهد آمد؛ همان سیستمی که در بازی قبلی اش مقابل تاتنهام به کار گرفته بود. البته آلن پاردو در نیمه دوم بازی با تاتنهام، ترکیب تیمش را به سیستم 3-3-4 تغییر داد. 

  

لیگ برتر انگلستان

 

شولا آمئوبی و برادر جوانترش  سامی آمئوبی هر دو از ناحیه عضله همسترینگ مصدوم هستند ولی انتظار می رود که پاپیس سیسه و دمبا با برای حضور در بازی تیمشان مقابل چلسی آماده باشند. 
 
فابیو کولوچینی هم مصدومیتش را پشت سرگذاشته و احتمالادر این بازی در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت.رایان تیلور گل تیمش را در بازی 5شنبه شب لیگ اروپا مقابل آترومیتوس به ثمر رساند تا بازی به تساوی 1-1 کشیده شود. ولی احتمالا در این بازی جای او را دنی سیمپسون و یا داویده سانتون پرخواهد کرد.

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.
علی معنوی بازدید : 27 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 منچستریونایتد در اولین دیدار خانگی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر، مقابل فولام به پیروزی رسید.

ترکیب اصلی فرگوسن در این دیدار احتمالا بسیاری از هواداران این تیم را شگفت زده کرد. سرمربی اسکاتلندی در این دیدار وین رونی را روی نیمکت نشاند و از فن پرسی در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین با بازگشت رافائل، آنتونیو والنسیا به خط میانی منتقل شد. به این ترتیب پل اسکولز نیمکت نشین شد. اشلی یانگ هم جای ولبک را در ترکیب اصلی گرفت.

در سمت مقابل، مارتین یول سرمربی فولام نسبت به دیدار هفته اول که با پیروزی 5-0 به پایان رسید، تنها یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و متیو بریجز جای یان آرنه ریسه مصدوم را گرفت.

 

یونایتدها که در هفته ابتدایی مقابل اورتون شکست خورده بودند، برای کسب یک پیروزی خوب در مقابل تماشاگران خودی پای به میدان گذاشتند اما این فولام بود که خیلی زود به گل رسید.

 

در دقیقه 3 تیم میهمان صاحب یک ضربه آزاد شد. برایان روئیس ارسال کوتاهی انجام داد و دیمین داف به کمک تجربه اش دروازه دخه آ را باز کرد.


لیگ برتر انگلستان

 

 هرچند این گل برای لحظاتی الدترافورد را غرق در سکوت کرد اما شاگردان فرگوسن خیلی زود گل مساوی را به ثمر رساندند. نفوذ پاتریس اورا از سمت چپ و ارسال او، رابین فن پرسی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با هوشمندی اولین گلش برای منچستریونایتد را به ثمر رساند.

بعد از این گل، یونایتدها ریتم همیشگی شان را به دست آوردند و حملات پیاپی شان را روی دروازه حریف آغاز کردند اما خط دفاعی فولام به خوبی در مقابل این حملات ایستادگی کرد وحتی شاگردان یول می توانستند در دقیقه 25 روی یک ضد حمله به کل برسند اما ضربه بریجز با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

هرچند مدافعان فولام تمام توان شان را برای حفاظت از دروازه مارک شواتزر انجام می دادند اما سرانجام در دقیقه 35 شینجی کاگاوا، دیگر خرید تابستانی یونایتدها، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. ضربه محکم کلورلی، با دفع ناقص شواتزر همراه شد و ستاره ژاپنی با یک بغل پای ساده دروازه حریف را باز کرد.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

 

علی معنوی بازدید : 27 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

منچستریونایتد آغازی دشوار در این فصل لیگ برتر داشت و در گودیسون پارک به هیچ امتیازی دست نیافت.

روبین ون‌پرسی در این دیدار روی نیمکت نشسته بود و شینجی کاگاوا در ترکیب ثابت قرار گرفته بود. مایکل کریک هم زوج نمانیا ویدیچ در خط دفاعی بود.

دیدار دو تیم بسیار جذاب بود و هر دو تیم موقعیت‌های فراوانی داشتند. با این حال اورتون موقعیت‌های برتری داشت و داوید دخئا شب پرمشغله‌ای را گذراند.

مروان فلینی در اورتون خوش درخشید. ضربه او در دقیقه 10 پس از گذشتن از والنسیا و کریک را دخئا به‌سختی برگرداند.

در آن سو تیم هاوارد هم دو بار ضربات وین رونی را برگرداند.

 

اورتون در ابتدای نیمه دوم توپ را به تیر دروازه حریف کوبید. سانتر تونی هیبرت را فلینی به عثمان سپرد و ضربه سنگین او به تیر خورد.

 

فلینی در دقیقه 57 برای اورتون گل‌زنی کرد. کرنری از سمت راست زده شد و فلینی بالاتر از کریک به هوا خاست و با ضربه سری محکم دروازه حریف را گشود.

 

ون‌پرسی هم به میدان آمد اما اورتون با فلینی همچنان خطرناک بود و در نهایت هر سه امتیاز را گرفت.

  

لیگ برتر انگلستان 

 

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

علی معنوی بازدید : 57 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

مردان ژوزه مورینیو فعلا فاصله را با بارسلونا کاستند و با گل‌های ایگواین و رونالدو پیروز شدند.

گل‌های گونسالو ایگواین و کریستیانو رونالدو رئال مادرید را به برد نسبتا آسانی مقابل سلتا ویگو رساند.

رئال نمایش درخشانی نداشت اما توانست به این برد حساس برسد.

مردان ژوزه مورینیو بازی را خوب آغاز کردند و در دقیقه 11 به گل رسیدند. ایگواین در سمت چپ توپ را گرفت و تلاش کرد آن را سانتر کند. توپ ناگهان تغییر جهت داد و از بالای سر خاوی واراس، دروازه‌بان سلتا به گل تبدیل شد.

دو تیم در ادامه موقعیت‌هایی هم داشتند. رئال در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم نمایش خوبی نداشت و رونالدو بارها توپ را لو داد. اما رونالدو در دقیقه 67 آن نمایش ضعیف را جبران کرد و از روی نقطه پنالتی گل زد. گوستاوو کابرال با خطا مسعود اوزیل را سرنگون کرد و پنالتی حاصل را رونالدو با خونسردی و اعتماد به نفس به گوشه پایین دروازه زد.

سپس خوسه کایخون به میدان رفت و عملکردی عالی داشت اما نتوانست گلی بزند.

 

لالیگا اسپانیا

 

جهت مشاهده لینک دانلود بازی باید عضو شوید.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 173,680
  • کدهای اختصاصی