loading...
دانلود بازیهای رئال ، بارسلون با لینک مستقیم
علی معنوی بازدید : 24 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 منچسترسیتی دفاع از قهرمانی در این فصل را به همان ترتیبی آغاز کرد که فصل قبل را به پایان برده بود، یعنی ابتدا از حریف عقب افتاد و سپس سه بر دو آنها را برد تا خاطرات چند ماه پیش زنده شود.

جک رادول تازه‌وارد در این دیدار در ترکیب ثابت من‌سیتی قرار گرفته بود. جیمز وارد-پراوز 17 ساله هم اولین بازی خود در لیگ برتر را در تیم قدیس‌ها انجام داد.

سیتی در دقیقه 17 می‌توانست از حریف پیش بیفتد. کارلوس تبس با پاس سمیر نصری به پیش تاخت و یوس هوویولد هلندی او را سرنگون کرد و هوارد وب اعلام پنالتی کرد. سرخیو آگوئرو حاضر به زدن پنالتی نشد و ماریو بالوتلی و جیمز میلنر هم روی نیمکت بودند، و در نتیجه داوید سیلوا پشت توپ ایستاد اما ضربه بد او را کلوین دیویس گرفت.

ساوتهمپتون به‌سختی می‌توانست حمله کند اما در دفاع عالی بود. با این حال دفاع آنها در دقیقه 40 فروریخت. نصری در نیمه حریف فرصت کافی برای فکر کردن یافت و توپ را با پاس چیپ به کارلوس تبس سپرد و او هم به زیبایی دروازه کلوین دیویس را گشود.

ریکی لمبرت، آقای گل فصل پیش مسابقات قهرمانی (دسته دو) در دقیقه 55 به میدان رفت و 4 دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. این بازیکن 30 ساله با شوتی دقیق از گوشه محوطه جریمه گل‌زنی کرد.

 

لیگ برتر انگلستان

 

 استیون دیویس در دقیقه 68 قدیس‌ها را پیش انداخت. پاس ضعیف رادول منجر به ضدحمله شد و استیون دیویس با ضربه‌ای دقیق گل برتری را زد.

اما ادین ژکو در دقیقه 72 بازی را به تساوی کشاند. روی کرنر سمیر نصری و اثر ونسان کمپانی، یحیی توره توپ را به هر ترتیب به ژکو رساند و او گل زد.

در نهایت نصری در دقیقه 80 گل زد. دنی فاکس توپ را با اشتباه و با ضربه سر به سمت او زد و او هم آن را به گل تبدیل کرد.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

علی معنوی بازدید : 27 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

چلسی موفق شد در اولین دیدارش در رقابت های فصل جدید لیگ برتر را با برد 0-2 به پایان برساند. هر دو گل این دیدار در دقایق ابتدایی بازی در نیمه اول به ثمر رسید.

در دقیقه 2 بازی بود که ادن ازارد خرید تابستانی پاسی طلایی را به ایوانوویچ رساند تا این ستاره صربستانی خیلی سریع تیمش را پیش بیندازد.

چلسی که هفته گذشته در کامیونیتی شیلد مغلوب سیتی شده بود، امشب شاهد درخشش ازارد، ستاره 32 میلیون پوندی اش بود.

دقایقی بعد و در حالی که دقیقه 7 بازی را پشت سر می گذاشتیم، ادن ازارد در حال نفوذ به خط دفاعی حریف بود و رامیس بر روی ستاره بلژیکی چلسی مرتکب خطا شد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد.

لمپارد توپ را روی نقطه پنالتی کاشت و توپ را وارد دروازه الحسبی نمود تا چلسی خیلی سریع از حریفش پیش بیفتد.

ویگانی ها از دقیقه 18 بازی، شروع به خلق فرصت هایی به روی دروازه چلسی نمودند ولی خط دفاعی چلسی با حضور داوید لوئیز و ایوانوویچ به ندرت فرصت قدرت نمایی به بازیکنان حریف می داد. شاگردان روبرتو مارتینس هم تدریجا در جریان بازی قرار می گرفتند ولی این هم نتوانست راه به جایی ببرد.

 

لیگ برتر انگلستان

 

از سوی دیگر بازیکنان چلسی بدنبال آن بودند تا کنترل بازی را به دست بگیرند و بازیکنان ویگان، به فشارهایشان ادامه می دادند. 

اندکی بعد از شروع نیمه دوم بازی، این فرناندو تورس بود که فرصت به ثمر رساندن اولین گلش در رقابت های این فصل لیگ برتر را از دست داد. 

اسکار هم در جریان نیمه دوم بازی در ترکیب چلسی قرار گرفت تا اولین بازی اش را برای این تیم برگزار کند و به جای آزارد به ترکیب چلسی رفت. 

البته شاگردان مارتینس در جریان این بازی اصلا ناامید نشدند تا آخرین لحظه برای گلزنی تلاش می کردند ولی این تلاش ها نتیجه ای را در بر نداشت تا بازی با نتیجه 0 - 2 به پایان رسیده و چلسی اولین بردش در فصل جدید لیگ برتر را دشت کند. 

علی معنوی بازدید : 27 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

آرسنال از همین امشب و از شروع بازیهای فصل جدید لیگ برتر، دوران بدون فن پرسی را تجربه خواهد کرد که امید می رود الیویر ژیرود جای ستاره هلندی را در خط حمله توپچی ها پُر کند و تئو والکات که احتمال غیبتش در این بازی به دلیل مصدومیت کمرنگ است، او را حمایت خواهد کرد و کاسورلا و پودولسکی، دیگر خریدهای تابستانی آرسنال هم پشت سر ژیرود قرار خواهند گرفت.

حضور آرتتا در ترکیب آرسنال، به دلیل مصدومیتی که دارد در پس پرده ای از ابهام است؛ ولی او روی نیمکت ذخیره ها خواهد نشست و باکاری سانیا هم به دلیل شکستگی پایش تا ماه سپتامبر غایب خواهد بود.

لائورن کاسیه لنی و آلکس اکسالد چمبرلین به موقع به این دیدار می رسند ولی پرمرتساکر همچنان باید تا آخرین لحظه منتظر نتایج تست های پزشکی بنشیند. توماس روسیچکی هم از ناحیه عضله پا مصدوم است؛ پس آرون رمزی در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد گرفت.

 

لیگ برتر انگلستان

 

گربه های سیاه هم چند مصدوم دارند. وز بران و فیل باردسلی هر دو برای چند هفته ای از میادین دور خواهند بود و مایکل ترنر هم که به نوریچ پیوسته است.

آنها لوئیز ساها را که در روز پنجشنبه خریداری کردند را نیز در اختیار خواهند داشت و این ستاره فرانسوی ممکن است مستقیما به خط حمله این تیم راه یابد. استفان سسگنون هم با وجود مصدومیت اندکی که دارد می تواند در این بازی حضور یابد ولی دیوید واگان قادر به همراهی تیمش نیست.

 

برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب بروید.  

علی معنوی بازدید : 36 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نمایشی تماشایی داشتند و هر کدام دو گل زدند. به این ترتیب بازی بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ دو بر دو مساوی به پایان رسید.

این دیدار در هفته هفتم لالیگا برگزار می شد اما بسیاری بر این باور بودند که می تواند روی نبرد قهرمانی در لالیگا اثر فراوانی داشته باشد. رونالدو و مسی گلهای زیبایی زدند و جدی ترین تهدیدها را روی دروازه حریف ایجاد کردند.

در بارسلونا در غیاب کارلوس پویول و جرارد پیکه، آدریانو زوج دفاعی خاویر ماسکرانو شده بود و ژوزه مورینیو هم کریم بنزما و مسعود اوزیل را به گونزالو ایگواین و کاکا ترجیح داده بود.

رئال مادرید در ابتدای بازی با تمایل به مالکیت توپ بازی را در دست گرفت. در دقیقه 19 بود که روی کرنر اوزیل، ضربه سر سرخیو راموس با فاصله ای بسیار اندک به بیرون رفت. ضعف دفاعی بارسلونا همچنان ادامه داشت و رئال در دقیقه 23 به گل رسید. حرکتی زیبا که اوزیل آغازش کرده بود با پاس بنزما به رونالدو و ضربه او که از بین تیر نزدیک تر و ویکتور والدس به درون دروازه رفت به پایان رسید. این ششمین بار پیاپی بود که رونالدو در ال کلاسیکو گل می زد و از این جهت به رکوردی جدید رسید.


لالیگا اسپانیا

 

مادرید تلاش کرد گل دوم را هم بزند. تنها دو دقیقه بعد بود که ضربه بنزما به تیر دروازه برخورد کرد و آنخل دی ماریا در فرصتی عالی توپ را به بیرون زد. 

سپس تیتو ویلانووا دست به تعویضی زود هنگام زد و مارتین مونتویا جوان را به جای دنی آلوز به میدان فرستاد. آلوز نمایش خوبی نداشت و مونتویا بهتر از او در دفاع کار کرد. 

بارسلونا به تدریج بازی همیشگی خود را از سر گرفت. در دقیقه 31 بود که سانتر پدرو در برخورد به چند نفر، و در نهایت با ضربه سر اشتباه په په مقابل پای لیو مسی قرار گرفت و او که در محوطه جریمه کمین کرده بود توپ را به تور دروازه ایکر کاسیاس رساند. 

بارسا در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و یک بار برخورد آندرس اینیستا و په په در محوطه جریمه که به پنالتی مشکوک بود را داور کرنر گرفت. اما بارسا در دقیقه 61 گل دوم را زد. رئالی ها بارها پشت محوطه جریمه خود خطا کردند و روی یکی از همین خطاها بود که ضربه ایستگاهی لیونل از فاصله 25 متری وارد دروازه کاسیاس شد. مسی این ضربه را فوق العاده زیبا و با مهارت زد و کاسیاس هر کاری کرد نتوانست توپ را دفع کند. مسی اگر گل سوم را هم می زد در کنار آلفردو دی استفانو به عنوان بهترین گلزن ال کلاسیکو قرار می گرفت. 

 

برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب بروید. 

 

 

 

علی معنوی بازدید : 26 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا دو گل دیرهنگام زد تا بازی دو بر صفر باخته را در نهایت سه بر دو ببرد. 

بارسا بازی را مانند همیشه مسلط بر توپ آغاز کرد و موقعیت های خوبی ساخت. سویا که دل به ضد حملات بسته بود در دقیقه 26 به گل رسید. ضربه گری مدل به خاویر ماسکرانو خورد و توپ مقابل پای پیوتر تروخوفسکی افتاد و او هم با ضربه ای دروازه ویکتور والدس را گشود.

بارسا دست به حملات گسترده زد ولی سویا بود که در ابتدای نیمه دوم به گل دوم هم می رسید. پاس سرخیو بوسکتس را مدل گرفت و به آلوارو نگردو سپرد که بین الکساندر سونگ و ماسکرانو بود. او از سونگ گذشت و با ضربه ای دقیق و خونسرد دروازه والدس جلو آمده را گشود. 

بارسا باز هم حمله کرد و یک بار ضربه پدرو را از روی خط برگرداندند. سرانجام در دقیقه 53 بود که چند پاس عالی در نهایت به سسک فابرگاس رسید و او هم از فاصله 20 متری گل زد. 

 

لالیگا اسپانیا

 

بازیکنان سویا بارها در نیمه دوم روی لیونل مسی خطا کردند و روی یکی از همین ضربات بود که مسی آندرس پالوپ را به واکنشی فوق العاده وادار کرد. 

در یک صحنه سرخیو بوسکتس به شکلی خشن در محوطه جریمه حریف روی پای سیسینیو رفت و هر چند داور به او کارت زرد داد، اما رنگ کارت می توانست چیز دیگری باشد. 

سپس دعوای دنباله دار مدل و فابرگاس در دقیقه 72 به ضربه سری منتهی شد که مدل به صورت فابرگاس زد، و داور پس واکنش اغراق آمیز فابرگاس مدل را اخراج کرد.

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علی معنوی بازدید : 38 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (3)

رئال مادرید بازگشت خود در لالیگا را ادامه داد و اینبار پس از دریافت گلی زود هنگام توانست پنج گل به دپورتیوو بزند و از شکست پیروزی بسازد.

ژوزه مورینیو که نگاهی به دیدار وسط هفته با آژاکس هم داشت چهار تغییر در ترکیب نسبت به بازی با رایو وایکانو داده بود.

رافائل واران، یکی از چهار بازیکن جدید ترکیب اجازه داد ریکی از او بگذرد و دروازه ایکر کاسیاس را باز کند و دپور را در دقیقه 15 پیش بیندازد.

اما رئال در دقیقه 23 بازی را به تساوی کشاند. آنخل دی ماریا از مانوئل پابلو گذشت و پابلو او را سرنگون کرد. داور پنالتی گرفت و رونالدو گل تساوی را زد. البته صحنه آهسته نشا می داد که خطا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاده بود.

دپور که در هر شش دیدار اخیر در سانتیاگو برنابئو باخته بود این بار هم به نظر نمی رسید بتواند کار خاصی انجام دهد و پابلو 36 ساله عملکردی فاجعه بار در تیم داشت. 

  

لالیگا اسپانیا

 

 

رئال در دقیقه 38 گل دوم را زد. مسعود اوزیل و لوکا مودریچ که عقب تر از قبل بازی می کرد همکاری کردند و در نهایت توپ با پاسی عالی به دی ماریا رسید که پابلو را جا گذاشته بود. ضربه اول او به تیر برخورد کرد و سپس توپ را وارد دروازه کرد.

سپس رونالدو در دقیقه 44 گل سوم را زد. سانتر سرخیوس راموس را آرانسوبیا ناقص دفع کرد و رونالدو آن را با سر وارد دروازه بدون دروازه بان حریف کرد.

 

برای دانلود کل بازی به ادامه مطلب بروید. 

 

 

 

علی معنوی بازدید : 26 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

آنچه در بازی امشب گذشت باورکردنی نبود. بارسلونا باید با اختلاف فراوانی پیروز می شد و برد آسانی بدست می آورد. اما آنها نه تنها بردی بسیار دیر هنگام بدست آوردند، حتی خطر شکست را هم به شدت حس کردند. تونیو، دروازه بان گرانادا نمایشی فراتر از حیرت انگیز داشت و تا دقیقه 87 بارسا را ناکام گذاشت اما او هم برابر ضربه استثنایی ژاوی نمی توانست کاری بکند.

ژاوی به داد بارسا رسید و در نهایت این تیم توانست پنجمین برد خود را در این فصل لالیگا بدست بیاورد تا به امتیاز 15 برسد.

بارسا بازی را در حالی آغاز کرد که انتظار بردی آسان برایشان می رفت. اما آنها روانی همیشگی را نداشتند و پاس هایشان به گرانادا می رسید که در ضد حملات خطرناک بود، به ویژه با نمایش درخشان فلورو فلورس، بازیکنی که از اودینزه به این تیم پیوسته بود. فلورس یک بار روی اشتباه خاویر ماسکرانو و      آلکس سانگ (زوج خط دفاعی بارسا) توپ را گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند.

 

لالیگا اسپانیا


بارسا به تدریج بر بازی مسلط شد اما هرگاه که از دست مدافعین حریف رهایی می یافت تونیو در درون دروازه گرانادا سدی فوق العاده مستحکم بود. او یک بار ضربه سر بورخا گومس، مدافع خودی را هم گرفت که داشت وارد دروازه می شد اما با واکنش دیدنی او به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول جدال لفظی طولانی لیونل مسی و داوید ویا (که با هنرنمایی کارگردان اسپانیایی به نمایش کشیده شد) نشان می داد بارسا اوضاع خوبی ندارد.

با بیرون رفتن تیاگو و آمدن ژاوی هرناندس بارسا روند بهتری گرفت اما تونیو همچنان به نمایش قهرمانانه اش ادامه می داد و حتی یک بار هم موقعیتی تک به تک را از لیونل مسی گرفت. کمی بعد سسک فابرگاس موقعیتی طلایی یافت اما ضربه او با واکنش دیدنی تونیو به بیرون رفت.

سپس نوبت به ژاوی رسید که از فاصله ای نزدیک توپ را به گل تبدیل کند اما تونیو با دوندگی فوق العاده ای خود را به توپ رساند و آن را هم گرفت!

 

 

 

 

برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 173,644
  • کدهای اختصاصی