loading...
دانلود بازیهای رئال ، بارسلون با لینک مستقیم
علی معنوی بازدید : 24 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا رکورد صد درصدی خود را حفظ کرد و ختافه را چهار بر یک در ورزشگاه آلفونسو پرس درهم کوبید. ختافه غول کش که فصل پیش بارسلونا، و این فصل  رئال مادرید را در خانه خود برده بود نتوانست کاری انجام دهد.

غول های کاتان در اوایل بازی سختی کشیدند اما نیمه اول را به سود خود به پایان بردند. لیونل مسی در اواسط نیمه دوم تازه به میدان رفت و الهام بخش پیروزی تیمش شد.

پدرو، سسک فابرگاس و کریستین تیو در خط حمله بارسا قرار گرفته بودند و مسی و ویا نیمکت نشین بودند.

بارسا بازی را خوب شروع نکرد و تیو چندین بار توپ را به آسانی از دست داد تا اینکه در دقیقه 26 بود که به موقعیت جدی رسید. تیاگو آلکانتارا در میانه میدان دو بازیکن حریف را جا گذاشت اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

بارسا در دقیقه 32 به گل رسید. سسک از آلبرتو لوپو گذشت و توپ را به آدریانو پاس داد و او هم از زیر دستان دروازه بان آن را به گل تبدیل کرد.

 

لالیگا اسپانیا

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 51 چهارشنبه 26 مهر 1391 نظرات (1)

مصائب رئال مادرید ادامه دارد. آنها این بار در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به سویا باختند. 

روخی بلانکوس از اکتبر 2009 مقابل مادرید پیروز نشده بودند اما در این دیدار به برد رسیدند و امید ژوزه مورینیو به این که پیراهن های سبز رنگ رئال برای آنها خوش یمن باشد به جایی نرسید.

بازی با سرعت بسیار بالایی آغاز شد و سویا دست به حمله زد. روی دفع ناقص ایکر کاسیاس نزدیک بود آلوارو نگردو گلزنی کند اما خود کاسیاس توپ را به بیرون زد. کرنر حاصل را ایوان راکیتیچ ارسال کرد و پیوتر تروخوفسکی از سد یارگیری ضعیف آنخل دی ماریا گریخت و از پشت شش قدم با ضربه ای محکم و دقیق توپ را به سقف دروازه مادرید کوبید تا تیمش را در همان دقیقه 2 پیش بیندازد. 

اندکی بعد چیزی نمانده بود رئال ده نفره شود. گونزالو ایگواین ضربه ای ایستگاهی برای تیمش گرفت اما سپس با حرکتی خشن فرناندو ناوارو، مدافع سابق بارسلونا را زد و شانس آورد که اخراج نشد. 

رئال در ادامه نیمه موقعیت هایی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. ژوزه مورینیو در نیمه دوم دی ماریا و مسعود اوزیل ناکارآمد را بیرون آورد و لوکامودریچ و کریم بنزما را جانشین آنها کرد. مودریچ در دقیقه 52 می توانست بازی را مساوی کند اما ضربه تماشایی از راه دور او را آندرس پالوپ دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد.

لالیگا اسپانیا

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

علی معنوی بازدید : 28 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا توانست آمار صد درصدی خود را در این فصل حفظ کند و در نبردی پایاپای مقابل والنسیا به برتری یک بر صفر رسید. آنها اکنون از 3 بازی 9 امتیاز       گرفته اند.

بارسلونا بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و مرتبا در حوالی محوطه جریمه آنها بود. والنسیا هم در ضد حملات خطرناک بود. 

آدریانو در دقیقه 23 تنها گل بازی را زد. تیتو ویلانووا ترجیح داده بود به جای آن که یوردی آلبا را به مصاف تیم سابقش بفرستد از آدریانو پراشتباه در بازی با رئال استفاده کند. و او هم به خوبی پاسخ اعتماد مربی را داد. آدریانو اندکی بیرون از محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت پای راست مهار نشدنی اش دروازه دیگو آلوز را گشود.

لالیگا اسپانیا

 

اندکی بعد هم ضربه چیپ سسک فابرگاس با سایش به تیر دروازه به بیرون رفت. 

دو تیم در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتند و یک بار هم ویکتور روییس دروازه ویکتور والدس را با ضربه سر گشود که داور آن را آفساید اعلام کرد. تصاویر آهسته نشان میداد روییس اندکی جلوتر از مدافعان بارسا بوده.

روییس در دقایق پایانی هم روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیتی عالی شد اما توپ خوب روی سر او قرار نگرفت و ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

بارسا به این ترتیب فاصله پنج امتیازی خود با رئال مادرید را حفظ کرد و با دو امتیاز بیشتر از مایورکا، رایو وایکانو و مالاگا در صدر جدول ماند. والنسیا هم هفدهم است.  

 

 

 

علی معنوی بازدید : 29 دوشنبه 24 مهر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید توانست اولین سه امتیاز فصل خود را بدست بیاورد. کریستیانو رونالدو گلهای 149 و 150 خود برای رئال مادرید را زد تا آنها گرانادا را شکست دهند.

رئال مادرید با وجود این برد هرگز نمایشی مانند روزهای اوج خود نداشت و فروغی که از این تیم انتظار می رود را نداشت.

لوکا مودریچ در این بازی برای اولین بار در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و پشت سر کریم بنزما بازی کرد. بنزما به گونزالو هیگواین ترجیح داده شده بود. گرانادا هم با ترکیبی هجومی به میدان رفته بود و بازیکنان تهاجمی بسیاری در ترکیب داشت، هر چند که بیشتر به دفاع مشغول بود.

تیم میزبان کنترل بازی در میانه میدان در اختیار داشت اما نمی توانست به موقعیت خوبی برسد چون دفاع حریف فضایی در اختیارشان قرار نمی داد.

گل اول بازی را رونالدو در دقیقه 26 زد. خوزه کایخون توپ را گرفت و آن را به رونالدو پاس داد. ضربه رونالدو را تونو نتوانست به خوبی بگیرد و توپ از کنار او رد شد و به درون دروازه رفت. 

 

لالیگا اسپانیا


گرانادا در نیمه دوم هم دفاعی سرسخت داشت که این بار هم رونالدو آن را گشود. آنخل دی ماریا، بازیکن تازه وارد رئال پاسخ عمقی زیبایی به رونالدو داد و او هم به زیبایی گل 150 خود را به ثمر رساند.

گرانادا در دقیقه 60 امیدهای خود را کاملا از دست داد. بورخا گومس به دلیل تکل بدی که روی پای رونالدو زد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

مادریدی ها سپس به گل سوم رسیدند. رونالدو لنگ لنگان زمین را ترک کرد و جایش را به گونسالو ایگواین داد که در دقیقه 76 روی پاس خوب بنزما کار گرانادا را تمام کرد.

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

علی معنوی بازدید : 32 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

بارسلونا از ورزشگاه ال سادار با پیروزی دو بر یک گریخت.

اوساسونا در اغلب دقایق دیدار تیم برتر میدان بود و در دقیقه 17 هم به گل رسید. بازی در نیمه دوم به جنجال کشیده شد و تیتو ویلانووا در دقیقه 73 اخراج شد.مسی دو گل زد و بارسلونا مقابل اوساسونا که نمایشی عالی داشت پیروز شد. 

ویلانووا در این بازی به ژاوی و داوید ویا استراحت داده بود و کریستین تیو و آلکسیس سانچس در کنار لیونل مسی در خط حمله بودند. در آن سو هم خبری از مسعود شجاعی روی نیمکت نبود. 

بارسلونا در آفتاب سوزان پامپلونا نمی توانست نمایش همیشگی را داشته باشد. آنها البته یک بار در دقایق ابتدایی با ضربه تیو خطرساز شدند که آندرس فرناندس توپ را دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد، اما در کل نمایش بارسا شبیه به بازی فصل پیشش مقابل اوساسونا بود. 

 

لالیگا اسپانیا

 

زمانی که به نظر می رسید بارسلونا دارد سوار بر بازی می شود، اوساسونا به گل رسید. رولاند لاما سانتری خطرناک از سمت چپ انجام داد که یوزه با یورنته پشت سر یوردی آلبا توپ را با بغل پا به گل تبدیل کرد. 

بارسا به حمله ادامه داد و در دقایق پایانی نیمه اول ضربه ایستگاهی سریع سسک فابرگاس به مسی رسید و ضربه او را فرناندس دفع کرد. اینیستا سپس توپ را زد که فرناندس ضربه او را هم گرفت. 

نینیو در نیمه دوم روی اشتباه بد سرخیو بوسکتس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او هم از زاویه بسته به تیر خورد. 

ویلانووا در دقیقه 73 به دلیل اعتراض به کمک داور اخراج شد. اما اندکی بعد بازی جنجالی شد. فرناندس، داور مسابقه ناخودآگاه سد راه پاچی پونیال شد، توپ به بارسا رسید، آنها به زمین اوساسونا رفتند و سانچس توانست توپ را به مسی برساند و او هم از فاصله ای نزدیک گل زنی کرد. بازیکنان اوساسونا به داور معترض بودند و می گفتند گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و پونیال به دلیل اعتراض شدید اخراج شد. 

مسی در دقیقه 80 گل برتری را زد. آلبا سانتری زمینی انجام داد و مسی با بغل پا دروازه فرناندس را گشود. 

بارسا به این ترتیب سه امتیاز حساس را از دیدار در خانه تیمی گرفت که معمولا مقابلش به مشکل برمی خورد. 

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 23 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

فاصله رئال مادرید با بارسلونا در همین ابتدای فصل به پنج امتیاز رسید. رئال نتوانست در ورزشگاه آلفونسو پرس از ختافه امتیازی بگیرد و دو بر یک مقابل این تیم مادریدی شکست خورد. آنها هنوز در لالیگا پیروز نشده اند. 

مادرید در دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما ضربه مسعود اوزیل پس از تبادل چند پاس عالی با کریس رونالدو به تیر دروازه برخورد کرد.

 

رقابت های لالیگا

 

سپس رونالدو دو ضربه ایستگاهی خطرناک زد که راهی به دروازه نیافت.

مردان ژوزه مورینیو سرانجام در دقیقه 30 پیش افتادند. آنخل دی ماریا مقابل دفاع ختافه توپ را گرفت و آن را به گونزالو ایگواین پاس داد. او از سد آلکسیس گریخت و از زاویه بسته دروازه میگل مویا را گشود. 

میزبان در نیمه دوم نمایش قدرتمندی داشت و در دقیقه 53 به گل رسید. عبدالعزیز براده از سمت راست توپ را برای خوان والرا فرستاد و او هم با ضربه سری قدرتمند دروازه ایکر کاسیاس را باز کرد. 

مورینیو سپس کریم بنزما را به جای لاسانا دیارا به میدان فرستاد. اما ختافه در دقیقه 75 گل دوم را هم زد. آدرین کولونگا تازه وارد رائول آلبیول را به راحتی جا گذاشت و توپ را به براده سپرد تا این بازیکن مراکشی توپ را کنترل کند و کاسیاس را مغلوب کند. 

در دقایق پایانی هم فابیو کوئنترائو به دلیل اعتراض شدید به داوری از روی نیمکت کارت قرمز گرفت.

مادرید با این باخت با یک امتیاز از دو بازی در رده پانزدهم قرار دارد. ختافه هم اولین برد فصل خود را کسب کرد. 

 

برای دانلود کامل بازی روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی معنوی بازدید : 43 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

رئال مادرید متقاعد کننده نبود. آنها دفاع از قهرمانی لالیگا را با تساوی یک بر یک مقابل والنسیا در سانتیاگو برنابئو آغاز کردند.

مادرید البته بازی را عالی آغاز کرد. آنخل دی ماریا و کریستیانو رونالدو از فاصله دور به سمت دروازه والنسیا شوت می زدند که البته دروازه دیگو آلوس را نمی توانستند تهدید کنند.

رئال اما در دقیقه 10 به گل رسید. گونزالو ایگواین که به کریم بنزما ترجیح داده شده بود از تله آفساید گریخت، توپ را به شکلی عالی گرفت و تلاش کرد دروازه آلوس را باز کند اما آلوس ضربه او را برگرداند. ضربه دوم ایگواین را هم آلوس نگذاشت به گل تبدیل شود تا این که ایگواین در بار سوم آن را به تور دروازه رساند. 

مردان ژوزه مورینیو بعد از این گل آرام شدند و تلاش کردند به کنترل بازی بپردازند. والنسیا عمقی دفاع می کرد و رئال نمی توانست به موقعیت های خوبی برسد.

رئال بتدریج بازی را آسان گرفت و همین باعث شد والنسیا در دقیقه 42 به گل تساوی برسد. ایکر کاسیاس نتوانست ضربه عالی تینو کاستا را خوب دفع کند و ژوناس توپ را به آسانی وارد دروازه بدون دروازه بان حریف کرد. کاسیاس در این صحنه په په را هم مصدوم کرد و این مدافع پرتغالی در بین دو نیمه جایش را به رائول آلبیول داد.


رقابت های لالیگا

مادرید در ابتدای نیمه دوم موقعیتی عالی داشت که مسعود اوزیل توپ را نتوانست از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل کند. 

سپس دو تیم بازی ملالت باری را به نمایش گذاشتند تا این که مورینیو کریم بنزما را در دقیقه 60 به جای لاسانا دیارا به میدان فرستاد. در دقیقه 66 بود که سانتر عالی دی ماریا با جای گیری بد آلوس همراه شد. اما ضربه سر ایگواین به تیر دروازه برخورد کرد. 

بازی پس از این موقعیت باز هم آرام بود. در دقیقه 82 اما رئال موقعیت خوبی داشت که در آن رونالدو که شب فوق العاده آرامی را پشت سر می گذاشت توپ را به بنزما سپرد ولی ضربه این مهاجم فرانسوی را دروازه بان والنسیا دفع کرد. 

در نهایت بازی دو تیم با همین تساوی به پایان رسید. 


برای دانلود کامل بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 168
  • بازدید کلی : 173,667
  • کدهای اختصاصی